Katharina skrev:
Jag fattar inte varför alla tjatar om att låsa trådar??? Det övergår mitt förstånd! Det är väl bara att låta bli att läsa eller låta bli att svara! Ska ingenting få finnas som man inte gillar själv??? Så länge ingen blir förolämpad eller så iaf... Ärligt talat så är ni tjatiga som ett gäng gamla tanter om att låsa trådar.... Lr gamla gubbar kanske.. känns som om det är mansdominerat detta faktum här på Zoopet.. [:-88]

Så länge ingen blir förolämpad? Som ungefär alla Rottweilerägare som har yttrat sig i tråden? :p Tråden är ett påhopp på dem. Jag har för mig om att en forumregel är att man ska låta bli att provocera, och skriva saker bara för att göra andra människor irriterade, utan att man har nå´t vettigt att komma med, och om jag får säga min mening, så är jag rätt säker på att det är just det som varit trådskaparens avsikt, han har i alla fall tydligt visat att han inte är intresserad av nå´n konstruktiv diskussion, alltså retar han upp folk i onödan, och uppenbarligen för sitt nöjes skull (troll), alltså har jag en känsla av att tråden bryter mot åtminstone en regel som brukar gälla på forum.¨

Hans senaste inlägg där han antyder att Rottweilers skapar krig i världen visar ju tydligt nivån på tråden. Lås den, eller för den till humorkategorin, för den är inte seriös, och har aldrig varit. Den har hur som helst inget med hundar att göra.