[COLOR=blue]Förlåt, men jag har haft ett litet Zoopet-break. Jag har filmer, men som vanligt krånglar Youtube med mig.:( [/COLOR]
[COLOR=blue]Jag har inte sett några yngel än, men igår såg jag hur den minsta stappersin hade fastnat i pumpen... Hon avled i natt:( Jag kan inte förstå varför de dör. Den stora s-hanen jagar för allt han är värd. Varför? Jag har ett val nu. Skaffa fler Stappersi-honor, eller satsa på en annan art. Vad tycker ni?[/COLOR]
[COLOR=blue]Nu har totalt 2 S-honor dött och jag hoppas att de andra kan få vara kvar i livet. En anledning till att de har dörr tror jag kan vara att de var ca. hälften så stora. Låter det som en hyfsad gissning eller har jag gjort helt fel i uppbyggnad etc. i karet? Vad jag fick höra så lekte de hos Fredd.[/COLOR]
[COLOR=#0000ff]Jullarna korvar sig för fullt och verkar vara inne på en ny lekförberedälse, eller vad men nu kan kalla det. Om jag över huvud taget har yngel, hur kan jag lättast märka dem? Ska jag bara hålla modet uppe och vänta eller fins det andra sätt att upptäcka dem? Matning eller nått?[/COLOR]
[COLOR=#0000ff]Ps. Jag har gjort en "Mats-räkmix" på brysselkol och räkor. Det blev som fiskbullar i konsistensen och både malar och fiskarna åt för kung och fosterland.:p[/COLOR]