Lutt: Jag har en endlicheri, fet och glad! Sätter i sig allt som får plats i hans mun. :D
Katharina: Stenarna är moduler, men det har varit jättesvårt att få bort dem! :( Ska försöka rädda så mycket jag kan så jag kan montera upp dem på ena kortsidan eller så. Men det är inte riktiga stenar, de är gjorda i någon frigolitliknande plast.
Och ja, det vore kul att ha ett öppet akvarium! Men mina katter är inte eftertänksamma, två klantiga siameser. ;)
Berntan: Låter som ett jättekul projekt! Lova att du startar upp en tråd och visar bilder på förloppet så vi andra kan inspireras. :)
Pelle: Asch då! Jag som tvingade min stackars sambo att följa med mig och hämta akvariesand , dvs åka över halva Göteborg och släpa hem 50 kg brun rådasand. Jag tror inte han blir så glad om jag ber honom hjälpa mig att släpa tillbaka det! :D Däremot så fick jag en hink med vit blästersand av den förre ägaren av karet, kanske man skulle blanda dessa efter att den vita sanden fått kokas ordentligt? Vad tror ni, kommer det bli bra?