Katharina skrev:Jag vet inte om de gröna.. Fråga proffsen..;) Men om de är körsbär så går det väl?!
Men om du vill ha en massa bebisar så ha inte i fisk... Sen kan du ju blanda i de finaste av de gamla som du har ifall alla dina nya är syskon, så du får lite nytt blod.. Om du läser på Evus tråd om från C-grad till A-grad.. Det sämsta för färgerna är inavel tror jag.. :)
Nä, jag vet att det är lite farligt att ha i fisk... men jag har ändå lyckats få ett stabilt antal räklingar att överleva, trots botior och annat livsfarligt. I det nya ska jag inte ha annat än någon L-mal som som lever på botten och bara väldigt små fiskar annars. Om jag nu får tag i Microrasbora kubotai så blir det såna. Fast mitt senaste försök att få hem misslyckades :(
Dessutom ska jag inte ha malar som knaprar växter, vilket jag har i nästan alla andra akvarium, så att jag ska kunna ha en större mängd växter och av arter jag helst vill ha.
Tänkte se efter om jag hittar den där randigare räkan när jag ska flytta in randisarna i nya akvariet. Å så får jag ju se om jag får tag i snygga räkor senare, så man får blanda i nytt blod. Tänkte på sikt inte ha crystal red i akvariet som de är i nu, utan koncentrera mig på att ha i det nya där jag kan ha snällare fiskar.