Och förresten, hur kan man driva en sådan sorts affärsverksamhet som inte håller vad dom "lovar"? För min del har jag väldigt svårt att se att jag kommer göra fler affärer hos dom, är samtidigt ganska tråkigt för dom har ju ett alldelles ypperligt sortiment enligt mig, men har man en rörelse där kunderna är ens levebröd så får man vara väldigt rädda om dom...kan jag tycka...
Är också ganska skoj, innan jag skulle beställa så svarade dom på mina mejl inom några få timmar, nu när jag skickade ett par mejl i FÖRRA veckan för att fråga hur det gått med behandlingen av min order har dom inte orkat svara ens...
Och skulle det förresten vara så att dom har fått förhinder på nåt sätt, nån kossa som blivit dålig eller nåt, så är det inte alls svårt att meddela det...Det hade dessutom gjort det hela mycket mer acceptabelt, för då har dom iallafall visat ett intresse för sina kunder...
Men, ska inte låta min aggression gå ut över alla trevliga människor här, hoppas ni alla förlåter mig, men var bara tvungen att ventilera mig lite...dom i min närmaste omgivning har redan fått sin dos...så det här var det enda stället jag kunde fortsätta "mala"....
Än en gång: sorry boys and girls! [:o]
Mvh Patrik