Vic skrev:Detta kör jag också med.
Tycker du att dom färgar ut bättre, eller ser du bara att dom trivs bättre med fodret?
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Ehh, ja du det där med magkänsla är svårt att beskriva i ord, liksom. Men det är granulat som sjunker fort till botten. Jag ser mina Ap gå och plocka på botten en lång tid efter att jag har matat, särskilt inne bland växter och snår där andra fiskar inte når. De är ju inte världens snabbaste på att roffa åt sig mat när det erbjuds. Särskilt inte när det är Skalarer, Nyckelhål och en massa tetror som också vill ha mat.[/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Rent konkret så ser de välmående ut, förut så tyckte jag att de var lite smala om buken.[/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Dessutom tror jag att malarna får lite kvällsmat av det som blir över. [/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Jag matar bara en gång om dagen och bryter då mot regeln att man bara ska mata vad man ser fiskarna äta inom några minuter. Jag matar på kvällen ca två timmar innan ljuset släcks.[/SIZE][/FONT]