Malinitzi skrev:[COLOR=blue][SIZE=2][FONT=Arial Black]...och mycket vatten har hunnit flutit under broarna.....! Och som vanligt är jag obotlig med mina fräckisar - en yrkesskada från bloggverksamheten.....[/FONT][/SIZE][/COLOR]
[SIZE=2][FONT=Arial Black][COLOR=blue]Vet inte om den här historien finns på tråden (går knappt att kolla längre) men så här är den:[/COLOR][/FONT][/SIZE]
[SIZE=2][FONT=Arial Black][COLOR=blue]Två gamlingar finner varann.[/COLOR][/FONT][/SIZE]
[SIZE=2][FONT=Arial Black][COLOR=blue]En 92-årig man flyttade in på ålderdomshemmet där han mötte en 90-årig kvinna - de fann varann på direkten.[/COLOR][/FONT][/SIZE]
[SIZE=2][FONT=Arial Black][COLOR=blue]Efter att ha tillbringat ett par veckor tillsammans sa mannen:[/COLOR][/FONT][/SIZE]
[SIZE=2][FONT=Arial Black][COLOR=blue]- Vi har ju passerat våra sexuellt aktiva år så jag undrar om du skulle tycka att det var okej att bara hålla min penis i din hand?[/COLOR][/FONT][/SIZE]
[SIZE=2][FONT=Arial Black][COLOR=blue]Kvinnan blev litet förvånad men sa:[/COLOR][/FONT][/SIZE]
[SIZE=2][FONT=Arial Black][COLOR=blue]- Ja, inte kan det vara till någon skada att bara hålla i den.[/COLOR][/FONT][/SIZE]
[SIZE=2][FONT=Arial Black][COLOR=blue]Och de kommande veckorna kunde man hitta paret på en parkbänk, kvinnan med mannens penis i sin hand.[/COLOR][/FONT][/SIZE]
[SIZE=2][FONT=Arial Black][COLOR=blue]En dag dök dock mannen inte upp. Kvinnan blev orolig och gav sig ut och letade efter honom. Ett par bänkar längre ner i parken fann hon honom tillsammans med en annan kvinna. Den första kvinnan såg att den andra kvinnan höll mannens penis i sin hand, hon blev upprörd och skrek:[/COLOR][/FONT][/SIZE]
[SIZE=2][FONT=Arial Black][COLOR=blue]- Jag trodde att vi hade något speciellt, men nu hittar jag dig i parken med en annan kvinna som håller din penis i sin hand. Vad har hon som inte jag har?[/COLOR][/FONT][/SIZE]
[SIZE=2][FONT=Arial Black][COLOR=blue]Mannen tittade upp med ett leende och sa:[/COLOR][/FONT][/SIZE]
[SIZE=2][FONT=Arial Black][COLOR=blue]- Parkinsons![/COLOR][/FONT][/SIZE]
foto: Marlene
[SIZE=3]Den Var Bra!!![/SIZE]