Ja... Jag har ju också slutat tidigare och börjat igen.. för mig är det svårast när jag är på "lullan" då minsann ska jag ha en cigg... Trotsålder... "Jag tar en cigg om jag vill"!!!
Men jag hoppas att det fungerar nu... Jag har aldrig haft så här lätt att sluta.. De andra gångerna har varit en plåga... Kombinationen boken och Champix måste vara lyckad.. Men jag glömde att ta tabletten i morse och det har gått bra hela dagen...:D Nu känner jag mig lite sugen så jag kanske ska ta en Champix... :D :D
Som sagt... Jag känner mig jätteglad.. jättefri och en massa andra små positiva saker som att lukta gott... slippa springa ut... slippa vara sååå sugen jämt på jobbet... slippa slippa slippa ;) :) :D slippa hitta på dumma ursäkter för att inte sluta just idag... :D :D
Tack för er uppmuntran !!!!!!!!!!! Hoppas att jag kan inspirera er... :)En arbetskompis sa idag att för henne är det så svårt och det är därför hon aldrig har provat några andra droger, för att hon "är så svag" så du skulle hon fastna på dem med... Det var precis vad jag också har sagt till mig själv... Det är det enda positiva med cigg.. Det har avskräckt mig från andra droger... ;) :D