Jag har inte ställt upp på fototävlingen men röstar gärna och tycker det är en kul tävling, och en stor eloge till er alla som ställer upp.

Om jag ger mina åsikter på frågorna som diskuteras så tycker jag personligen att det har varit en roligare tävling i år med teman. Nu vill jag inte att alla månadstävlingar ska ha ett tema, men som det var i år funkade bra.
Kan man inte köra med tema som ungfödare, tetror eller liknande? Kanske inte så lätt för alla som kanske inte har just dessa fiskar, men man brukar alltid känna någon som har det.
Att vara anonym tror jag inte ger någon större förändring i resultatslistan då det ofta går att se vilka som brukar ligga i toppen på fotona och de som håller sig i de olika delarna på resultatslistan kommer nog även då att ligga där de gör även om de är anonyma.

Som Heeke skriver är det nog en bra idé att ha en slumpmässig bild tillsammans med länken till röstningen då bilder drar mer än ord. Sedan kan man undra om alla verkligen vet vilket prisbord som finns till både de som lämnar in foto och till de som röstar. Det räcker att man vinner en gång så får man ett pris som står sig väl mot ett års medlemsavgift på Zoopet.