Jahapp, var å köpte ett par transor idag:) Får se hur det går, men jag testar.. Går det så går det, annars får man väl lämna tillbaka dom!

Har dock ingen aning om vad det är för kön på dom. Han i affären visste inte heller så det är en ren chansning. tog dom sista två han hade.
Om jag ska våga mig på en vild gissning så skulle jag gissa på att det är en hane och en hona. baserat på att en helt enkelt är lite större, men det kan ju lika gärna vara att den har ätit lite mer;)
knäppte några kort men inga som är värda att visa. usel skärpa och några riktigt fula helt enkelt. (nej jag är ingen mästerfotograf;))

Funderar på att sopa igen det multisarna har grävt och stoppa ner några stenar. Ev. svart kolsten eller vad det heter... Eller någon annan mörk sten. Vet ni om det finns nån kalkhaltig? tänker försöka smyga in några vanliga vita kalkstenar också.. Gömma undan dom lite smidigt på något sätt.

I 45an har det inte hänt nånting, annat än nitrit... Tänkte försöka skaffa en till hona när nitriten är borta, ev. nästa vecka.
Kom på tanken att det vore grymt coolt att ha en liten grupp pygmecorydoras:) Men det blir inte av då jag har för liten bottenyta och för litet filter för att klara den belastningen. Blir nog att låta borellisarna gå ensamma.

Ska försöka knäppa bättre kort i morgon så återkommer jag!

/Hans