Det har inte hänt så mycket mer än sist. Idag gjorde jag ett litet större vattenbyte på ca 50L, nu är nästan allt det grumliga bort.. Fortfarande lite "mjölkigt" om man säger så, men det börjar ta sig nu.
Jag har även satt i en extra cirkulationspump, en liten rackare som man knappt ser, men jäklar vad den blåser. Kände att jag behövde lite mer blås åt ett annat hål också...

Co2'n bubblar på också, växterna gillar det och fiskarna har inte visat några tecken på att inte trivas, får se när jag slänger i lite mer fisk, som ett stim av typ fantomentetror, så det blir lite mer livat i karet..

Bild 1; Här ser man cirkulationspumpen som är extrainsatt, smälter in bra.

Bild 2; Co2 pumpen som den sitter nu, funkar mycket bättre än att ha den liggandes längst med karet. Bubblorna blir grymt mycket mindre nu samt att dom stannar kvar längre i karet med hjälp av cirkulationen..

Bild 3; Hemianthus Callitrichoides "HC'n" bubblar fint.. :D

Bild 4; Skotten som ni såg i senaste inlägget av Cryptocoryne Blassi'n har utvecklats mycket mer på väldigt kort tid, man ser även ett skott till höger på bilden på en planta som sitter lite längre bak.

Bild 5; Alterananthera Cardinalis, jäkligt röd och fin, lyser verkligen upp karet!

Bild 6; Överblick.

Bild 7; Vänster sida, zoom.

Bild 8; Vänster sida utan zoom.

Bild 9; Bild på karet ifrån min soffa... :D