Amaro skrev:
malcus i see låter kanon ju att BGK och malar funkar, är du däremot helt säker på att malar funkar?? mina malar e dyra vettu, skulle kasta mig ur fönstret om något skulle gå snett (bor däremot bara en våning upp men men :D)

så hur många polota hade du då? dvs hur många hackade den domninanta ihjäl ?? det jag som sagt vill e ju att ha ca 5-6st om inte fler blir knas om de börjar hugga varandra :S är det osäkert på om tigerfiskar kommer överens eller inte ? (ps ska ju iofs ha microlpesis men samma sak gäller väll dem?!?)

hehe ok men spela roll hur många kar du har, fiskarna är ju riktigt grymma. Har tråkigt nog aldrig sett många av dessa firrar in real life. hehe nice hoppas du får tag i endlicheri då ;)

De ska inte gå på malarna... tigerfirrar är rätt snälla igentligen. (Inte mot fiskar med stora silvriga fjäll dock, inte heller för små firrar).

Jag köpte 4st. Jag vet inte, men tror polota är lite elakare. Det är iaf. vad jag kan se här hemma. Min polota går på de andra firrarna litegran, men det gör inte microlepsis'en. 5-6st funkar bra :)

Man ska ju ha kar så man har platts för alla fiskarna. Men mina endlicheris som jag verkligen hoppas kommer imorgon får gå i ett 63liters till en början.