Blir ju kanonsnyggt! Jag blir så jäkla avis när jag ser folk som har så mycket fantasi och dessutom är händiga nog till att bygga det på ett snyggt sätt.

Ja, ibland blir det som man vill och inbland blir det inte som man vill, men jag tycker faktiskt att jag har lyckats nu...

Vic skrev:
Skaffar du inte fisk lite väl fort? Du har kanske det under kontroll?

Ingen fara... Allt är inder kontroll... Allt går fint, inga tecken på något... Siameserna som vart i först är fortfarande lika glada... Corysarna är glada dom med... Dessutom så är dom VF, och enligt min uppfattning är VF mycket tåligare djur än sånt som är uppodlat i typ Asien å Kina, men sedan finns det ju givetvis uppodlade som är av bra kvalitét också.. Dessa fiskar som går där nu får gå där ett tag innan det blir lite mer fisk som kommer i... Har iallafall bokat mina Röda Fantomentetror... Så dom kommer finnas där när jag vill ha dom...

admin skrev:
Rödmunstetra är min favorit. Har ett gäng nu och de går alltid i stim. Neontetra är inte alls lika bra på det. De står stilla och bevakar revir när de inte slåss.

Ja, rödmun har jag haft innan, intressanta och fina fiskar. Neon eller kardinal är inte att tänka på då jag tycker dom känns för vanliga.. När jag va och kollade på dom röda fantomentetrorna så tyckte jag dom stimade bra och såg ut som en intressant fisk.. Bilden i Zoopetarkivet, där tycker jag den ser lite blek ut... Dom jag tittade på vart mycket mer rödtonade på kroppen..... Så det ska bli intressant...