-Tjossan! Var det inte det jag misstänkte! Du är elektriker oxo :) Nåväl. Jag tycker din lösning verkar kunna bli till "min lösning" på något sätt. Angående behörighetskraven tänker jag mig så här: Jag ritar upp vad jag vill bygga - gör ett kopplingsschema - kontaktar god vän som är elektriker. Godkänner han så bygger och kopplar jag upp och han får slutbesiktiga samt slå på strömmen. Blir det fel får han ta "stöten"!

Det är bara att låna min lösning ifall du känner för det... :D Jaa, det låter som en utmärkt idé.. :) Då åker ju inte du back ifall det skulle hända något med tanke på att du låter din vänn göra detta som är elektriker då... :) Alltid kul att hjälpa på något sätt... :D

fredd skrev:
zoo kompaniet har inte ett direkt stort fisk utbud, men dom hade en del tillbehör och växter senast jag var där. Herkules och tropen har ju bättre fiskutbud, tropen har dock lite knepiga öppetider så ring å kolla först om du skulle få för dig å åka dit;)

Sist jag va där så va det hyfsat med fiskar... Jag vart mer ute efter växter, kolla och få idéer.... Annars när jag bodde i Götet så brukade jag handla så gott som all min fisk på Herkules.... Men i morgon blir det en tur till Zookompaniet för att utveckla lite idéer... :D