tummen skrev:
Du har nog en Mangroverot, de färgar vattnet en del i början, men det gör ingenting, det avtar vartefter tiden går. Byt vatten så försvinner det bruna av sig själv.;):D

jaa den är klart den mangroverot så den jag varit i zoo-affäre idag.. så jag fråga dom så den visste inte om den så klart.o sen den fick ringer en kille så klart den är mangroverot sa han det.. . jag kunna mest på malawiciklider mkt själv.. men jag tycker skoj heller ha platy o svärdbärare där oxåå så vill ha fler akvarium två.tre så klart och jag är lyckligt har fått den kanske mer än 10 har den yngel av platy där nu idag.. jag köpte mer nya växter så den mkt mkt mkt braaa skydd där.. skönt.. jag är nöjd med platy o svärdbärare den själv den leker leker så fast forsätta.. har en av den blir föda yngel där.. såg jag den idag.. kanske mer 10 st av platy???? svårt vet.. jag har inte använde födakassan själv.. den simma mkt i växter o fritt.. jaa jag ofta byter den cirka 20-25liter per vecka.. jag har inte använder dom havsalt själv.. lycka det mktt med dom..