Aha...

Det förekommer mycket problem även mellan cyklar och bilar och eftersom bilen är en miljö fara så tycker jag att vi FÖRBJUDER DEN.. Fram med häst och vagn eller tandemcykel med släp för småbarnen.. Hej å hå vad sverige har mycket uppförsbackar... ;) ;) Sorry Kramfors, hela familjen sover och jag känner mig lite ostört larvig.. Precis som den här tråden.. :D Men det är kul att diskutera sånt här, tycker jag..

Själv är jag som sagt lite rädd för småhundar, de är totalt opålitliga och inte till någon nytta... Om man ska springa ifrån "herr våldtäktsman" med en sån liten så kan man ju råka strypa den i kopplet påväg hem... :D :D :D

Nej, jag ska sluta, jag lovar... ;)

En sann historia... En manlig pensionär möter i kvinna i 50 års åldern ute i skogen och efter att ha pratat en stund frågar han om hon inte är rädd att möta någon våldtäktsman... "Nej, jag har kondomer med mig".. Den lille gubben, som var vår "områdestomte" alltså fixare av allt möjligt trasigt i området, skyndade sig generat därifrån.. :D :D Hmm, godnatt alla glada :D