Okej, jag ber om ursäkt för att detta skrivs i ett något skakigt tillstånd - en totalfet anledning att skaffa rottweiler - jag har varit ute i Göteborg ikväll, kom hem för en timme sen och tog ut Bonita på en kvällspromenad, så långt allt väl, i alla fall så kommer en man och typ ser oss på promenaden.
Och han stannar sin cykel och följer oss en bit, inget jag tänker på för jag är koncentrerad på att Bonita ska gå med mig, hade henne lös liksom men hon bryr sig inte om mannen på cykel. När jag stannar och berömmer henne märker jag konstiga stönanden från cykelmannen och ja! Han står och ONANERAR två meter ifrån oss, och upprepar vad jag sagt till Bonita, dvs duktig flicka, bra Bonita, bra tjejen..
Jag tar upp min mobiltelefon och låtsas ringa snuten [knappast som att dom skulle bry sig på riktigt..] och talar högt i den om ett pervo som onanerar bredvid mig och min hund samtidigt som jag skyndar på stegen hem! Han följer som tur är inte efter men FY FAN [som sagt jag är upprörd, detta hände 2 minuter sedan] vad vidrigt gjort! Jag känner mig kränkt, äcklad och.. jag vet inte, gråtfärdig över att han trodde att han hade rätten att onanera över mig och min hund, eller mig pratandes med min hund - hallå!?
Nästa gång något liknande händer har jag förhoppningsvis en tillräckligt stor hund för att hota honom att den sliter ballen av honom! FY FAN!