Amaro
Jag är "out of town" just nu men karet du nämner finns beskrivet i en tråd under nanoavdelningen på saltvattensguiden.se och har fungerat bra för mattias som skrivit tråden. Han kör det skummarlöst. Här har du tråden http://www.saltvattensguiden.se/forumet/showthread.php?t=15048.
Det set du hänvisar till har jag själv användt till mitt Red Sea Max och har varit nöjd med det. Jag använder inte NO3, NO2 och NH4 testerna men calcium, pH och alkanitetstestet (även om det sista inte är det bästa) har jag användt. Jag tror att det setet är prisvärt vid starten för mycket är användbart av det. Jämför själv med lösa produkter.
Ljuset räcker för många koraller, dock inte för anemoner. Vad man skall ha för fisk finns det många meningar om. Visst det går att ha några små clowner i det men det är nog roligare att ha sådan fisk som man kan ha hela dess livstid i det. Kan också påpeka att det efter 1/9 kan vara olagligt med fisk överhuvudtaget i 37 liter. Se den disk som var för någon månad sedan i ämnet här på zoopet.
Återkom gärna, jag är tillbaks om någon vecka.
MVH Lasse