abbimicke skrev:Jag tycker det är mycket intressant att se fiskar, växter och akvarium i filmen.
När det är interjuv så hänger jag inte med pga det är inte textat :(
Annars är filmen bra tycker jag och ser fram emot nästa film. Hoppas det är lika mycket fiskar, växter och akvarium eller mer i nästa film :)
Bortsett från klippet på ministerns tal (som bara varar några sekunder) så tycker jag nog att man rätt hyfsat kan höra vad som sägs i intervjuerna om man drar upp ljudet - och då har jag ändå min hörsel lite nedsatt.
Dock som jag skrev ovan så kommer jag nästa gång att använda en extern mikrofon vid intervjuerna - man lär så länge man lever.
Annars är filmen bra tycker jag och ser fram emot nästa film. Hoppas det är lika mycket fiskar, växter och akvarium eller mer i nästa film :)
Tanken är väl att försöka spela in riktigt stora akvaristiska evenemang - nästa som jag vet blir aktuell är akvarieutställningen i Duisburg i höst.
Sedan spelade jag faktiskt också in ett saltvattensföredrag som Svein Fosså höll i Singapore - jag har dock ännu inte hunnit kolla igenom detta för att se om ljudet håller måttet.