MaxB skrev:
Jag tror inte det är någon som begär at 10-åringar utan vidare skall kunna alla "regler" eller "hur man möjligtvis bäst bär sig åt" direkt. När man är yngre är man ju ganska ivrig, så frågor och förväntan på svar kanske blir lite forserade. Ibland är det faktiskt svårt att veta om någon är yngre eller äldre. Jag själv (fast jag begriper inte riktigt hur och varför... faktiskt) har blivit tagen för ett litet barn här på forumet..

Nämen, zoopetare! fy på er! hur kan ni ta max för ett barn?? med hans lååånga inlägg :p

jag tycker inte att det existerar några längre väntetider här på zoopet. max en dag om det inte är något ovanligare ämne (nybörjarfrågor brukar dock sällan hamna under kategorin ovanligt...), och visst överlever fiskarna en dag utan att du vet hur dom förökar sig eller vilken art dom är? om man inte står ut att vänta en dag kanske den här sidan är något: http://www.justfuckinggoogleit.com/

"remember google is your friend" :p

för övrigt tror jag inte att någon tio-åring klarar att sköta ett akvarium helt själv. oavsett hur mycket tid h*n spenderar på zoopet eller med näsan i akvarieböcker kommer det att krävas föräldrarnas hjälp om fiskarna ska få det bra. jag tvivlar dock INTE på att en 10-åring klarar att hålla dom vid liv ;)