Pumba skrev:
tycker pwss är värdelöst, tog iaf lungt 3 veckor att skicka en doppvärmare, sen krånglade dem med betalning, jag valde postförskott sen mailade dem och tyckte jag skulle betala i förskott då de va smigiare så gjorde detta, 3 veckor senare får jag det hemskickat mot postförskott, mailat till dem och får pengarna tillbaks som jag satt in, men får likväl betala massa extra.

kostade 320kr de jag betalde in i förskott

Avin jag fick ut var på 300kr jämt, fick tillbaks 300kr för att hämta paketet och kostanterar att inte alla grejer är med utan jag har bara fått grejer för 200kr, resten är fraktkostnader och får med en lista där de står "slut" på, mailade tillbaks och frågade när övriga grejer skulle komma... de är nu 4 månader sedan och inget har dykt upp....

aldrig mer, om man har år och dar på sig att vänta så visst, betala INTE i förskott, de snabbar på inget vis upp farten, leder bara till att man får betala 1 månad innan man får grejerna.

sen skylla på att de är bara 2 personer... hmm har man så fullt upp att folket inte räcker till så är väl lättast att man skaffar någon som kan hjälpa till, tex sommarjobbare eller någon som kan hoppa in lite efter skolan eller dyl.

de håller samma pris som de zoobutiken jag brukar köpa på, de är ibland tom dyrare, dock så har jag en resa på 8 mil dit och hem, men de kanske de kan va lönt för att slippa vänta en månad på nått från pwss.

Oj de va mycket klago från dig själv kan jag då inte hålla med dig. PWSS är hemskt bra på de va de gör för att vara vanliga privata som sköter det. De har andra vanliga vardags jobb på sidan av det. PWSS är bara en hobby för dem och då får man räkna med att de tar tid. och att de skulle va billigare i butik är mycket möjligt men så är det inte i alla akvariebutiker i landet men som sakt det är inte därför man handlar på nätet man handlar för att det är mer bekvämt och få hem det anser jag i allaf oavsett om det tar tid.