Amaro skrev:
http://www.zoopet.com/skaldjur/skaldjur.php?NR=18 denna räka är det, klippräka var det, inte vattenfall hehe.

tror dock inte du kan se den eftersom man måste vara goldmedlem

Det finns jättemånga fina räkor. Jag har gått igenom alla räkartbeskrivningar som vi vanliga får titta på på zoopet, och jag skulle helst vilja ha alla. Men man måste ju kunna hålla dem vid liv också. Själv har jag haft nitrit hos mina körsbärsräkor några dagar nu, och inga av mina åtgärder verkar hjälpa. Jag skyller det hela på mitt nya filter. Men det gamla kan jag inte ha, för där åkte räkorna in i pumpen och så kunde de inte komma ut igen. Nu måste jag hur som helst tömma akvariet på inredning och slamsuga som en dåre har jag kommit fram till. Är bara rädd att jag ska suga upp räkorna också.. De önskar nog mest att jag kunde lämna dem ifred någon gång.

Sökte på klippräka på google, men det blev inte många träffar. Hittade två bilder bara, en där jag inte kunde tolka vilket som var fram eller bak och en där det såg ut som att räkan skulle äta upp en äppelsnäcka. Stackars lilla sniglis. :(