ansjo skrev:Jag tackar för en trevlig kväll till alla som var närvarande på träffen!
Bilder kommer senare när jag inte är på jobbet, och alla som vill se Lenmar och Mariasjöjungfru rocka med rockringar räcker upp en hand:p!
[FONT=Comic Sans MS][COLOR=DarkOrchid]Nu va du inte snäll! [:-20][:-75][:-12][:-14]
Tack alla för en mysig zoopethelg! Poängpromenaden gick himlans bra, Ellinor är jättelycklig för sina suddigummin! :D Duktigt av en liten 4½-åring att ha så många rätt! :confused: Maten Kaj - Den var SUPERB!! Reportaget från Asien likaså. Tack Kjell för filmen! Mycket sevärd! Om du bara jobbar på att få en liten hallåa som håller micken så kommer det bli bättre ljudkvalitet vid intervjuerna hädanefter. (Jag är mycket nära bekant, obs MYCKET nära!! ;) bekant ;) med en tjej som jobbar gratis som bara vill ha resekostnaderna täckta). Tack för godiset och frukten Raskens! Tack ALLA för en supermysig helg med vädergudarna på vår sida! Men rockring?? Det vore att sänka nivån på detta forumet ansjo!![/COLOR][/FONT]