Jo men det är just dessa "alla" som jag gnällde på i ett tidigare inlägg... jag läser artiklarna och tycker om dem. Jag skulle lika lite kommentera dem som jag skulle kommentera en annan journalists verk. Har man skrivit något, så tror man på det och har gjort sitt bästa. Förstår inte riktigt vad du vill ha för respons? Ang. miljöförstöringen så vet ju alla hur eländigt det är - jag upplever inte att jag kan påverka det genom att kommentera en artikel av dig. Och ang bakgrundsbyggen - jag läser och häpnar - blir himla imponerad att folk gör sånt - men JAG kan inte, och har inte intresse nog att fördjupa mig i ämnet. Därav - inga kommentarer. Samma sak med kommentarer runt fototävlingarna - ibland har jag något att säga, ibland inte. Krystar inte fram något som inte finns där... men det betyder inte, att jag inte uppskattar allt som skrivs, och allt ert arbete!
mvh Mia
Jo men som sagt skulle jag slänga in en annons på blocket ett akvarie som säljes med påfåglar i ett 100-liters akvarium så skulle det bli en himla diskussion här - varför måste "alla" kommentera detta, men ingen de ämnen som tas upp i artiklarna.