Tack!!!
Du är då rapp som alltid, Ansjo-Mannen:)

Skulle vilja passa på att faktiskt tacka alla här på forumet för otroligt intressanta trådar, synpunkter och all kunskap ni förmedlar!

Trots att man har hållt på med akvarium ganska så exakt 35 år idag (fick mitt första 12-literskar på min tioårsdag) lär man sig hela tiden något nytt.
Jag har ju mest hårdstuderat fiskars beteenden och på något vis lagt tyngdpunkt på detta, och trots att jag har hyfsad koll på vattenkemin är det fantastiskt mycket nya fakta jag insuper från er alla. Växter är något jag har sämre koll på och Ansjo drillar mig på detta område just nu!
Zoopet Väst-mötet i lördags var också mycket intressant där man fick en rejäl dos information om vattenkemi av Lasse, som vi var hemma hos.

Nu så här när man "pushar 50" måste jag berätta (med skräckblandad förtjusning) att man ändå kan framstå som ett barn här på forumet. Vi träffades ju, som sagt, i lördags - en hoper underbara människor. Vi hälsade och spanade in varandra och en deltagare blev alldeles paff när hon fick syn på mig; - "Är det du som är MaxB, jag trodde du var liten..." Helskönt tycker jag:)

Akvarieintresset blir aldrig gammalt!