Zoopetritt

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Annsan
    • January 2004
    • 152

    #76
    Det funkar fantastiskt bra för mig klockan 15.00 den 30/4. Talihooo cowbooooyyyyssss
    Du behöver inte leda mig in i frestelsen...jag kan gå själv

    Kommentar

    • muppins
      • September 2002
      • 1629

      #77
      Det funkar fantastiskt bra för mig klockan 15.00 den 30/4. Talihooo cowbooooyyyyssss
      Himla bra!
      Hoppas att ni andra också ger ert godkännande....

      Hur ska vi göra med maten då? ( jag vet ju att jag kommer att vara jättehungrig efter turen! )
      Ska vi ha med oss fika dit eller ska vi fixa nåt att grilla efteråt?
      /muppins


      Kommentar

      • Morellen
        • November 2003
        • 4349

        #78
        känns lite sent på dagen om det startar vid tre... Men det blir nog värre att hitta ett datum som funkar för alla.
        http://zoonen.com/minzoon.asp?oid=125188

        "Tänk om fiskar hade djupa akvarier med hallonsaft och bibliotekarier"
        (ur "vända på ända" - en ljuvlig bilderbok jag snubblat över på jobbet)

        Kommentar

        • Maria - Sjöjungfru

          • January 2004
          • 4236

          #79
          Jag måste avstå denna gången, får inte varken tid eller ekonomi att gå ihop. Jag hoppas verkligen att ni får en jättemysig tur. Jag kommer att vara såååå avundsjuk. Ta många kort och berätta hur ni hade det efteråt.
          Maria - Sjöjungfru

          Kommentar

          • muppins
            • September 2002
            • 1629

            #80
            Jag måste avstå denna gången
            Jättesynd, men det kommer som sagt säkert fler tillfällen.
            känns lite sent på dagen om det startar vid tre
            Var tyvärr enda tiden som fanns....
            Men går det bra ändå?
            Får se vad Marie säger också, hon ville ju inte att det skulle starta för tidigt...
            Men för att det inte ska bli så sent, så kan vi ju göra så att vi samlas en liten stund innan och fikar ( eller vad vi nu ska äta ).
            Senast redigerad av muppins; 05 April 2005, 23:04.
            /muppins


            Kommentar

            • Marie J
              • January 2004
              • 10616

              #81
              Jag får hålla med om att det var lite väl sent. Går det att rucka på tiden några timmar?

              Det är ju ändå Valborg och jag och vännerna ska till brasan mm på kvällen (En årlig tradition).

              För ska vi börja rida vid 15 och turen tar 3 timmar så kanske vi är klara med allt vid halv 7 på kvällen och så ska vi grilla lite efteråt och då är det för mig nästan 2,5 - 3 timmars väg hem. Då är jag hemma kanske vid tio elva på kvällen.

              Börjar vi rida vid tex 12 så är man hemma igen vid ca sju på kvällen.

              Kan du kolla om tiden inte går att rucka på? Det är ju ändå Valborg.
              Senast redigerad av Marie J; 06 April 2005, 02:35.
              /Marie.

              Min zoon Mina hundar Min Dagbok
              En vis man sa; Det man säger sig inte kunna, det vill man inte...

              Kommentar

              • muppins
                • September 2002
                • 1629

                #82
                Det är tyvärr inte så mycket jag kan göra, det var den enda tiden som fanns.
                Men vi kan väl äta innan?
                Till Göteborg tar det nog 1 ½ timme med bil, sedan vet jag inte riktigt hur lång tid det tar till Stenungsund därifrån....
                /muppins


                Kommentar

                • Marie J
                  • January 2004
                  • 10616

                  #83
                  Jag förmodar att vi samkör och det är väl jag som kör då det brukar vara lämpligast (och jag gillar att köra) och då ska det lämpas folk på olika ställen med. Och vips så har en timma till gått.

                  Om jag åker till Helsingborg där pappa bor (10 min från E6) så tar det 3 timmar då brukar jag ha ett kort stopp för rökning och toabesök. Så jag har lite känsla för vilken tid det tar för mig.
                  /Marie.

                  Min zoon Mina hundar Min Dagbok
                  En vis man sa; Det man säger sig inte kunna, det vill man inte...

                  Kommentar

                  • muppins
                    • September 2002
                    • 1629

                    #84
                    Ok, hur ska vi göra då?
                    Är det någon som kan på söndagen om de har ridning då ( 1 maj )??
                    Jag ska försöka få tag på John lite senare idag, men eftersom han jobbade skift så var det väldigt svårt att få tag på honom ( sa han själv )....
                    /muppins


                    Kommentar

                    • muppins
                      • September 2002
                      • 1629

                      #85
                      Så, hur gör vi om det nu inte finns någon annan tid?
                      Ska jag åka själv ( snyft ) eller ska vi försöka hitta ett annat ställe som har tid för 4 personer kl 12 den 30 april?
                      Om vi ska hitta ett annat ställe så överlåter jag bokningen åt någon annan eftersom jag kommer att vara bortrest några dagar...
                      /muppins


                      Kommentar

                      • muppins
                        • September 2002
                        • 1629

                        #86
                        Så...nu har jag äntligen fått tag på John....
                        Han sa att kunde ta det lite tidigare och skulle försöka fixa så att vi kunde rida vid 12-tiden istället. Dock var han inte riktigt säker eftersom det hängde på när hans fru, som var bortrest, kom hem...eller nåt i den stilen.
                        Så det kunde ev. bli någon halvtimme senare, hoppas att det är ok.
                        Men jag har i alla fall bokat nu för 4 personer kl 12 den 30 april.
                        Så nu finns det ingen återvändo...
                        Han skulle höra av sig till mig i god tid innan och meddela exakt tid och vart vi skulle åka.
                        De flyttar nämligen hästarna till ett annat ställe inför sommaren
                        (se karta: http://www.westfield.nu/html/5index.html ) och han sa att de eventuellt skulle flyttas innan vi kom.
                        Men det får vi alltså reda på i god tid innan...
                        /muppins


                        Kommentar

                        • Marie J
                          • January 2004
                          • 10616

                          #87
                          Underbart muppins!

                          Du vet vad vi vill ha! fasiken vad du kan greja och dona så det passar perfekt!

                          Bauta blöta kramar! ( slangen hoppa av när jag skulle fylla vatten)
                          /Marie.

                          Min zoon Mina hundar Min Dagbok
                          En vis man sa; Det man säger sig inte kunna, det vill man inte...

                          Kommentar

                          • muppins
                            • September 2002
                            • 1629

                            #88
                            Ja...nu finns det som sagt ingen återvändo!
                            Tyckte det var bäst att boka när jag ändå pratade med honom eftersom det var så krångligt att prata in meddelande och sedan sitta hemma och vänta på svar och så vidare...
                            Han var i alla fall trevlig att prata med ( irländare brukar vara trevliga... ) och han lovade att han skulle göra allt han kunde för att vi skulle kunna rida vid 12.
                            Hoppas bara nu att vädret blir fint och att hästarna är lika mysiga som de ser ut...

                            Hur ska vi göra med fikat då?
                            Ska var och en ha med sig eget fika eller ska vi fixa nåt gemensamt att grilla någonstans efteråt?
                            /muppins


                            Kommentar

                            • Marie J
                              • January 2004
                              • 10616

                              #89
                              Vi får väl fika med eget medhavd fikakorg efter ritten och snacka lite.
                              /Marie.

                              Min zoon Mina hundar Min Dagbok
                              En vis man sa; Det man säger sig inte kunna, det vill man inte...

                              Kommentar

                              • Morellen
                                • November 2003
                                • 4349

                                #90
                                tokfint!
                                http://zoonen.com/minzoon.asp?oid=125188

                                "Tänk om fiskar hade djupa akvarier med hallonsaft och bibliotekarier"
                                (ur "vända på ända" - en ljuvlig bilderbok jag snubblat över på jobbet)

                                Kommentar

                                Arbetssätt...