Microgecko

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Shepard

    • March 2003
    • 13992

    Microgecko

    Köpte idag två söta och vackra små rackare, microgecko (Tropiocolotes steudneri), nå´n som har erfarenhet av dem, och vill dela med sig?
    "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
    Min profil
    Mitt galleri
  • Shepard

    • March 2003
    • 13992

    #2
    Misstänker att jag inte kommer att få svar den här sidan apocalypsen, men här är i alla fall några bilder
    Bifogade filer
    "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
    Min profil
    Mitt galleri

    Kommentar

    • Grothras
      • July 2009
      • 401

      #3
      Alltid trevligt med ödlor! Har själv varit inne på att skaffa det några gånger men det blev aldrig av. Kanske något man skulle ge sig på när man(om jag någonsin blir klar) med lägenheten!

      Kommentar

      • erikthur
        • March 2004
        • 9953

        #4
        Googlade lite - små rackare.
        Undrar lite -är de snabba som t ex husgeckos?
        Vad matar du med?
        Hur varmt behöver de ha det?
        Killies is a lifetime passion

        Kommentar

        • Shepard

          • March 2003
          • 13992

          #5
          Har bara haft dem några dagar, men de verkar rätt snabba ja, vågar inte ha dem på handen när jag har den i terrariet, känns som om de kan ta ett hopp rakt ut ur terrariet, och jag misstänker att de inte blir så lätta att få tag i då... Matar med syrsor, men de ska tydligen kunna ta små mjölmaskar och liknande. De är väl ökendjur, men tydligen nattaktiva.
          "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
          Min profil
          Mitt galleri

          Kommentar

          Arbetssätt...