Ökenråttor projekt
Kollaps
X
-
Har mina gerbiler i samma bur men med ett glas som avskiljare, ser att rödöga den vita har skavt väck håret på nosen för dom står och sniffar på varandra där det är en liten springa lagom för nosen att komma in, känner mig lite taskig att dom inte får vara tillsammans dom vill så gärna träffas konstig va2 honor vill träffa 2 hanar hmm
Lämna en kommentar:
-
Dom kan om dom vill haha, jag höll koll på gerbilerna när dom sprang runt på golvet såg det misstänkt ut så var jag där. Någon sprang i bollen en stund,Lämna en kommentar:
-
Hahaha, Vad skoj, springer de i sina kulor?
Akta dig så du inte får småttingar :P
En kompis hade en kanin, en sommar skulle hon ha hand om en kompis kanin, en pojk kanin. De två gick i samma hage men med finmaskad hönsnät som delade av hagen i trädgården. efter en månad var kanin flickan stor som ett hus, och efter ngr dagar hade hon kaninbäbisar....hur FAN lyckades de!:OLämna en kommentar:
-
-
Allt har gått jättebra JIPPIIIIII inga problem alls, så skönt att det löste sig mellan dom tillslut.Lämna en kommentar:
-
Tror inte det det hade nog blivit för många ökenråttor på sågen och allt hade blivit uppätetmen en storstad hade det blivit ungefär som stockholm
Nu är dom på landet i sin egen bur igen.Lämna en kommentar:
-
Vad gulligt med en liten stad....släpp ut de på våren i Sågen där har de en stadLämna en kommentar:
-
Har fixat lite och satt in lite hö till dom, råttsabo tappade en bit av sin svans idag, har sett den sett lite hängig ut på sistone en skada från när dom bråkade.
Dom verkar verkligen komma överens villket är jätteskönt
Pojkarnas bostad
Pojkarnas bostad
Mums hö
Flyr kameran
Flickornasbostad
Måns har byggt en stad till flickorna
Lämna en kommentar:
-
-
-
Lämna en kommentar:
-
Visst är det skönt och ja dom får bo i akvariet minst en månad till innan jag ens provar att sätta dom brevid tjejerna om jag ens flyttar dom dit.
Har inte sett några bäbisar ännu och hoppas att jag har tur att det inte kommer några heller.Lämna en kommentar:
Lämna en kommentar: