Min stackars lilla mise.

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • maria_
    • March 2007
    • 2867

    #16
    Nu ser såren äntligen mycket finare ut. Alla svullnader är borta och det är bara rosa prickar kvar där han blev biten. Jag är så lättad. Dock kan jag behöva viss behandling nu, hela jag är full av rivmärken efter att jag har försökt tvätta hans sår.

    Fräs Eriksson vill för övrigt framföra att hans matte har varit hemskt elak mot honom de senaste dagarna. Hon har tvingat honom att äta äckliga saker och petat i hans sår så han fick ont. Han är HEMSKT upprörd, och har nu lärt sig att matte är schitsofren.
    Senast redigerad av maria_; 29 April 2007, 10:20.
    Med vänlig hälsning,
    hennes höghet majestät Snailcollector Catsnuggler.

    Kommentar

    • Jens A.
      • March 2007
      • 5026

      #17
      Hi hi. Men vad skönt att det gick bra till slut.
      Earth first! We´ll screw up the other planets later!

      Min Zoon (med flera bilder!): http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=1252597

      Kommentar

      • Bette
        • September 2006
        • 635

        #18
        Ursprungligen postat av maria_
        Nu ser såren äntligen mycket finare ut. Alla svullnader är borta och det är bara rosa prickar kvar där han blev biten. Jag är så lättad. Dock kan jag behöva viss behandling nu, hela jag är full av rivmärken efter att jag har försökt tvätta hans sår.

        Fräs Eriksson vill för övrigt framföra att hans matte har varit hemskt elak mot honom de senaste dagarna. Hon har tvingat honom att äta äckliga saker och petat i hans sår så han fick ont. Han är HEMSKT upprörd, och har nu lärt sig att matte är schitsofren.
        skönt att det blev bra tillslut.. bra kämpat.
        Elisabet

        Kommentar

        Arbetssätt...