Bortsprungen hund i Älta/Tyresö/Nacka
Kollaps
X
-
-
Så SKÖNT! Vad härligt att det gick bra!Tre akvarium, 350 l och 2x240 l, fyra huskatter, attan så många fåglar och två belgisk vallhund/groenendael
www.kvitter.n.nuKommentar
-
Hade det varit en annan hund så tror jag inte att det hade gått så bra. Den pälsen klarar många minusgrader och hon är självständig till max.. Min boxer skulle bara suttit och väntat på att jag skulle komma, tror jag.
Det kanske ändå var tur att hon hade kopplet och fastnade innan hon hann bli ännu mer skrämd vi 12-slaget och sprungit till Norrland och brutit alla ben i kroppen.. Det skulle vara spännande att se var hon satt fast någonstans..Ha dé bäst... Tina
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Skönt att höra"You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
Min profil
Mitt galleriKommentar
-
-
Härligt att höra att det gick braKommentar
-
-
Nu har jag varit över och pussat på lilla damen.. Hon verkar helt okey.. Jättehungrig och törstig såklart men i övrigt helt okey. Kanske att hon är aningen irriterad i ögonen, en gissning är att det kan ha varit blåsigt och kallt så att det är som grus i ögonen.. Vi pratade med veterinären och de vågar ju inte säga något på telefon när det gäller ögonen men det är samma ögondroppar som till människor så mamma köper väl något med olja i som lenar lite imorgon.. Det verkar inte vara någon fara med henne alls.. Vilken tur att det är en polarhund.. Tänk om det hade varit ett korthårig hund..
Nu får det bli vin och chokladaskar till alla snälla människor som har letat. Två hundägare i samma hus var tydligen med redan på nyårsafton och letade.. Vilka rara människor!!!
Främmande människor kommer fram och frågar om det är hunden som var bortsprungen så vi har tydligen lyckats med både ryktespridning och signalement...
drd. Hon har ju brukat varit lös förut men så har hon kommit in i spökåldern och ska till att börja löpa och varit "spattig" så de har haft henne kopplad. Senaste dagarna hade de varit sjuka också så hon hade extra mycket energi och blev skrämd av sin första raket, det var lugnt kl 22.00 men så kom en raket precis över huvudet såklart... Det går inte att träna bort..
Återigen.. Tack för alla glada tillrop...Senast redigerad av Katharina; 02 January 2009, 19:21.Ha dé bäst... Tina
Kommentar
-
HÄRLIGT! Skönt att vovven kom hem till slut.
Tyvärr så brukar inte såna här historier direkt sluta bra under nyår.The fish is jumping.....
Bloggen:
http://aquastyle.blogspot.com/
Bästa Butiken:http://www.akvarieinterior.com
Kommentar
Kommentar