Förbjud Rottweiler
Kollaps
X
-
Var det meningen att du skulle ta åt dig personligen?Kommentar
-
Angående förbjuda rottisar
Hej måste bara kommentera det du skrivit.. Har själv en rottis kille på 7år haft haft andra raser förrut men rottweiler är helt klart den mest underbara ras som finns.. det är inte bara rottweiler som angriper folk men det är bara dessa man skriiver om kan vi lika väl förbjuda alla andra raser med då .... min rottis sover på rygg i sängen varje natt är en riktig kelgris så säg inte att dessa ska förbjudas när du inte vet vad du snackar om förbjud folk att ha rottis i stället så har vi löst problemet punkt slut!!!!!!!Kommentar
-
Nu verkar det som att Kramfors ändå börjar bli lite skamsen när han lägger in puckade kommentarer?!
Du har redan slagit alla rekord med den här tråden, Kramfors. Eller var rakettråden för några år sedan längre???
Hur som helst så kan vi lägga ner diskussionen nu för vi kommer inte längre med Herr konservativ Kramfors...Ha dé bäst... Tina
Kommentar
-
Ha ha.. Jag satt precis och tänkte samma... Om man förbjuder folk att ha Rottisar så är det ju samma som att förbjuda Rottisar, Jessie!!!
Nu verkar det som att Kramfors ändå börjar bli lite skamsen när han lägger in puckade kommentarer?!
Du har redan slagit alla rekord med den här tråden, Kramfors. Eller var rakettråden för några år sedan längre???
Hur som helst så kan vi lägga ner diskussionen nu för vi kommer inte längre med Herr konservativ Kramfors...Kommentar
-
Det ni förmodligen tror att det är, är kamphundar, rottwiler är en sorts av dom. MEN ni kan inte kalla alla rottwiler farliga, hemska eller "att såna borde man inte ha". För det stämmer verkligen. O du kan inte kalla ägarna duktiga om de inte kan ta hand om sina egna hundar
så alla av den här sorten ska förbjudas
Dessa hundar användes som gårdsväktare o inte till hundkamper... Rottisar har aldrig avlats för att användas till hundkamp.. Läs på historik om hundrasen eller fråga en uppfödare om detta... så den räknas alltså inte som kamphund......Kommentar
-
Har du hund????? Vilken ras i så fall som du pratar så verkar du vara en av dessa personer som inte är lämplig att äga en hund eller har jag fel???? ta reda på fakta innan du säger nåttKommentar
-
Du ska veta att äger du en diamant så är rottis den ras som är mest lämpad att vakta den den har en stor vaktinstinkt samtidigt bör man inte gå nära hundar som är kopplade vare sig det är en tax eller rottis det undviker ialla fall jag.. har heller aldrig blivit biten eller attakerad av någon hund.Kommentar
-
Förbjud människan, Det finns massmördare, pedofiler, våldtäcktsmän, huliganer, rånare osv osv osv som skadar andra människor.. Jag vet inte.. men jag tycker det låter ganska likt att förbjuda människan som att förbjuda en hundras.
Det är flertalen av fallen där barnuppfostran spelar in om hur man sköter sig senare i livet.. Så om du behandlar en hund som skit när den är liten / äldre / när fan som hälst så spelar det in i psyket om hur den kommer betee sig.
Så man ska absolut INTE förbjuda hundrasen.
Det finns säkert nån som förstår vad jag menar.
/Stolt ägare av en 9 veckor gammal renrasig rottis och en 3 år gammal rottis/schäfer ( 50%50% )Kommentar
Kommentar