Zoopets föränderliga signaturer

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Kryddan03
    • December 2003
    • 45

    #31
    Ursprungligen skickat av erikthur
    Och får vi tillbaka Haleli...
    Jag vet inte om jag missat någon mening i något inlägg från Haleli, men jag har inte kunnat hitta att hon på något sätt uttryckt att hon skulle lämna forumet. Uppenbarligen har hon inte heller lämnat det eftersom hennes nick fortfarande ligger kvar. Vad säger hon egentligen om din ridderliga (?) insats i hennes ställe?
    Jag skriver inte så ofta här, men läser ganska ofta och jag får nog säga att jag studsade till över Halelis ton i svaret redan innan jag förstod hur gammal flickan som frågade var. Att hon dessutom är aktiv i en akvarieförening och därmed, i mina ögon, skall befrämja ett groende intresse för akvaristik, istället för att trycka ner den gör inte saken bättre.

    Kommentar

    • erikthur
      • March 2004
      • 9953

      #32
      Kort svar till Kryddan03:
      En del kommunikation har också skett med e-mail.
      Måånga akvarium-kalabaliken drog igång 29 juli.
      Jag vet inte vad Haleli tycker om vad som hänt efter 1 aug då hon skickade ett e-mail där hon tackade för stödet fram tills dess.
      Som det har utvecklats kanske många inlägg (mina och andras) bort varit oskrivna.
      Men jag hoppas fortfarande att Haleli kommer tillbaka men jag kan ju också förstå om hon inte vill...
      Killies is a lifetime passion

      Kommentar

      • Susanna
        • July 2004
        • 215

        #33
        Ja det är väl bara att beklaga när en amatör som jag drar upp detta ämne igen men jag blir uppriktigt sagt väldigt ledsen när jag inte varit inne på zoopet för ett långt tag och sen när jag tittra hit igen,har erik dragit upp ett ämnde som tycks handla främst om MEJ för typ 3e gången nu.Visst jag skrev i "många akvarium " den lilla repliken "lite taskigt men men" elelr nåt sånt.Ni kanske inte har förstått det än men de lilla orden "men men" betyder ungefär "men skit samma, whatever eller aja" har jag inte rätt? sen förstår jag inte varför man drar upp vad jag haft för citat heller jag mena "det finns inga dumma frågor-bara dumma svar", för de som inte visste det heller så kallas det ordspråk. O-R-D-S-P-R-Å-K! sen har vi då "är det inte konstigt, hur fötter kan lukta när de inte har någon näsa?" jag vet inte om ni inte hört ett skämt på länge men kallar ni det där för en fråga så har ni iaf enormt fel.för det kallas också skämt! S-K-Ä-M-T! ett skämt som jag hörde av min kompis och tyckte att det var ganska fyndigt, visst tyck då att jag har dålig humor!dessutom uppfattar jag det som erik har nånting emot mej eftersom det just nu känns som om allt jag skriver blir sk pajkastning.ni tycker säkert att detta är pajkastning hela skiten jag skriver men jag skriver bara att jag tycker det är ganska lågt att jag inte ens kan ha vilket citat jag vill utan att man ska dra upp det!

        Kommentar

        • Kjell Fohrman
          Administrator

          • December 2001
          • 48148

          #34
          "Fördelen" med internet är ju att minnet är extremt kort - så varför dra upp en tre måndaer gammal tråd som ingen ens kommer ihåg vad den handlar om och ännu mindre vem det var som hade de signaturer som erikthur klankar på.
          Akvaristiska hälsningar
          Kjell
          Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
          Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

          Kommentar

          • Susanna
            • July 2004
            • 215

            #35
            Det enda jag gjorde var att,söka på mitt namn för jag visste inte hur jag skulle komma in på min profil annars.Sen kommer den här tråden upp.Visst jag kanske är fjortig nu men jag kan bara inte skita i att skriva nåt när folk t.om klagar på vad jag har för citat!
            "Är det inte konstigt, hur fötter kan lukta när de inte har någon näsa?"när en av zoopets mer kunniga medlemmar redan hade klargjort att frågan som ställdes var nog att betrakta som just dum.
            Nä jag vet inte vad du tycker men jag tycker iaf inte det är kul!

            Kommentar

            • lenis3
              • June 2004
              • 2254

              #36
              släpp det.
              Min zoon
              Akvarier + undulaterna Polly och Pelle

              Kommentar

              Arbetssätt...