Annonsbörs??

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Guy Palm
    • March 2002
    • 5720

    #16
    Jag tror nog att de flesta Zoopetarna är nöjde med hur annonsbörsen fungerar nu. Om du inte är nöjd så behöver du inte använda dig av den.

    Guy
    Guy
    ,Poecilia,SKS,GOC,

    Kommentar

    • Kjell Fohrman
      Administrator

      • December 2001
      • 48148

      #17
      Det är ju bara en temporär förändring och nog tycker jag att det funkar betydligt bättre nu än innan - inget missbruk med ständig uppdatering av annonser eller flera annonser om samma sak. Det ligger inte heller en massa gamla annonser på fisk/akvarier som redan är sålda (även om det gick tidigare så var det inte många som tog bort sina annonser).
      Visst det blir lite mer jobb för mig och Christian med att ta bort annonser i förtid, men det är helt OK eftersom annonsbörsen idag funkar betydligt bättre.
      Akvaristiska hälsningar
      Kjell
      Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
      Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

      Kommentar

      • Torstensson
        • June 2002
        • 1964

        #18
        Ursprungligen skickat av hasse_h
        Finns ju bara förlorare med detta radikala påfund. Jaja, otur för zoopetarna då.
        Vad skulle oturen bestå av?
        Möjligtvis att man oturligt nog slipper en massa skräpannonser..

        Kommentar

        • erikthur
          • March 2004
          • 9953

          #19
          Jovisst är det mer ordning på annonsbörsen numera.
          Tillhör de som är nöjdare...
          Killies is a lifetime passion

          Kommentar

          • robban
            • February 2003
            • 322

            #20
            varför inte lägga in annonserna i forumet som de har på saltvattensguiden? då får alla kontroll över sina annonser och genom att annonsörerna måste regga sig så är det lättare att hålla koll även för admin

            Kommentar

            • Hasse H
              • August 2004
              • 2111

              #21
              Ok, håller med om argumentet om skräpannonser. Har inte varit aktiv på Zoopet på länge så jag kanske har missat att det varit ett problem. Har dock inte sett problemet nån annanstans heller...

              Oturen skulle bestå i att man som potentiell köpare kan missa intressanta annonser. Men de flesta kanske surfar runt till andra ställen också och då spelar det ju ingen roll. Tar härmed tillbaka påståendet.

              /Hasse
              mvh Hasse
              Det man inte vet, har man ingen aning om.

              Kommentar

              • Kjell Fohrman
                Administrator

                • December 2001
                • 48148

                #22
                varför inte lägga in annonserna i forumet som de har på saltvattensguiden?
                1/ Annonserna kommer att "försvinna" bland de 400-500 inlägg som skrivs varje dag i forumet.
                2/ Om man inte är intresserad av att köpa eller sälja nåt är det definitivt inte så trevligt att delta i ett forum som är uppblandat med annonser.

                och genom att annonsörerna måste regga sig så är det lättare att hålla koll även för admin
                ??????????????
                Vadå - för att lägga in en annons på zoopet måste man vara registrerad - så har det alltid varit.
                Akvaristiska hälsningar
                Kjell
                Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                Kommentar

                • offe
                  • August 2004
                  • 29

                  #23
                  Tja, relativt många siter kör faktiskt med en egen "köp & sälj-kategori" i forumet och i mitt tycke fungerar det oftast bra. Dock så slipper man ju inte folk som oundvikligen ska in och kludda i dessa trådar och ställa en massa frågor utan att ens vara intresserade av att varken köpa eller sälja. Måste nog säja att jag tycker att annonsbörsen på zoopet är föredömligt "ren".

                  Kommentar

                  Arbetssätt...