Annonsbörs??

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • ami
    • March 2002
    • 294

    Annonsbörs??

    Vad är detta för löjjeskimmer.Sätta end.en annons för 3veck?För det första kan denna annons vara inaktuell efter en dag.Sen har en del kanske flera annonser de vill ha ut.Ta då hellre betalt för annonsen i stället för detta.Sen att rekommendera andra ställen för annonsering som Kjell gjort,är för mig som servi´ce-man totalt främmande.Hoppas att vederbörande kan ta kritik, som detta "lyder under".Jag kommer ej att "prenumerara" på detta ämne.Min ståndpunkt kan dessvärre inte ändras.
  • Robot
    • February 2004
    • 1174

    #2
    Ehh?! Är det att Zoopet förmodligen ska bli en betalsite om du syftar på eller har det med den lilla delen med privatannonser på Zoopet som du menar?!

    Kommentar

    • covenant
      • April 2004
      • 84

      #3
      ami du får gärna utveckla din synpunkt lite, jag förstår inte heller vad saken gäller, och det står inget om att man inte får ha flera annonser ute samtidigt, iallafall inte på annonssidan, och dom tas väl bort efter 10 dagar och inte 3 veckor???

      Kommentar

      • Ginfizz
        • May 2003
        • 122

        #4
        En annons åt gången gälller. Varje annons ska sitta inne i 10 dagar..var det senaste jag hörde iallafall.
        80 cm c:a 100 l.
        4 Fjärilsciklid.
        2 Kakadua ciklid.
        1 hongkong pleco

        Kommentar

        • covenant
          • April 2004
          • 84

          #5
          okej såg när man klickade vidare, att man bara fick ha en annons,
          men det står:
          Tiggeri är absolut förbjudet i annonserna. Den som skriver in en annons om att han/hon vill ha något gratis kommer att faktureras 250 kr inkl. moms <u><b>per annons.</b></u>... därav att jag trodde att man kunde ha flera annonser inlagda.

          Kommentar

          • jarinen
            • February 2003
            • 801

            #6
            Precis som våra ciklider får parasiter ibland så har även Zoopet.com och dess annonsbörs drabbats av parasiter i form av idioter som missbrukar annonsbörsen och uppdaterar sina annonser ideligen för att de ska synas på första sidan.

            Vilket respektlöst, lågt och egoistiskt handlande! Annonsbörsen har allltså ändrats lite på så sätt att man får ha endast en annons i 2 veckor och behöver den raderas är det bara maila Kjell och sedan kan man lägga in ny, vad jag förstått?

            Lite synd kanske men bra ändå med åtgärderna, medicineringen har hjälpt, inga parasiter som missbrukar Zoopets gratisannonser längre.

            Mvh Jari

            Kommentar

            • Torstensson
              • June 2002
              • 1964

              #7
              Det står ju längst ner på sidan där man kan lägga in en egen annons; "Du kan enbart ha en annons inlagd. När denna raderas automatiskt efter 10 dagar kan du lägga in en ny."

              http://www.zoopet.com/akvarium/kop_och_salj_lagg_in.asp (ses bara av registrerade medlemmar)

              Förstår inte svårigheten med att läsa innantill??

              Kommentar

              • Kjell Fohrman
                Administrator

                • December 2001
                • 48148

                #8
                Håller också med jarinen om att det fungerar betydligt bättre nu. Däremot så borde det även finnas information vid annonsbörsen om att man kan skicka ett mail till oss om man vill ha bort annonsen i förtid - skall be Christian fixa detta.

                Sedan vad det gäller att ta betalt redan nu för annonserna så är det tyvärr omöjligt eftersom de snabba betalningssystem som IDAG finns kostar så mycket att vi för var och en som betalar 20 kronor skulle få betala ännu mer till betalningsföretaget.
                Akvaristiska hälsningar
                Kjell
                Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                Kommentar

                • mikro
                  • November 2002
                  • 260

                  #9
                  Vad är nackdelen med att ha kvar funktionen att kunna radera sin egen annons då? Det borde ju bli mindre jobb för er och skönt för folk som får sina saker sålda?
                  ---
                  Mikael

                  Varför göra det lätt, när man kan göra det själv?

                  Kommentar

                  • peppito
                    • December 2003
                    • 1612

                    #10
                    Tycker som mikro att det är bra att man kan radera annonsen själv när den är inaktuell. Det måste bespara er en massa arbete.

                    Fast då finns väl risken att folk radera och lägger ut på nytt kanske.

                    "du ångrar bara det du inte gjorde"

                    Kommentar

                    • Kjell Fohrman
                      Administrator

                      • December 2001
                      • 48148

                      #11
                      Fast då finns väl risken att folk radera och lägger ut på nytt kanske.
                      Hur man än vänder sig så har man arslet bak - vi fick ju kritik för att folk raderade sina annonser och la in nya och nu vill ni ha tillbaka det systemet.
                      Sorry men nu får det vara som det är.
                      Akvaristiska hälsningar
                      Kjell
                      Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                      Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                      Kommentar

                      • mikro
                        • November 2002
                        • 260

                        #12
                        Okej, visste inte att folk hade klagat på det. Antar att ni menade att folk la ut samma annons igen ... eller?
                        ---
                        Mikael

                        Varför göra det lätt, när man kan göra det själv?

                        Kommentar

                        • covenant
                          • April 2004
                          • 84

                          #13
                          sedan när/"ifall att" annonser kostar pengar borde man kunna ta bort annonserna själv. lite pengar för att komma högst upp i listan, jo de kanske någon vill betala. men inte många.

                          Kommentar

                          • Christian Alfredsson

                            • December 2001
                            • 707

                            #14
                            Har lagt in info om att man kan maila mig.
                            ________________________
                            Christian Alfredsson
                            http://www.tropheus.info

                            Kommentar

                            • Hasse H
                              • August 2004
                              • 2111

                              #15
                              Finns ju bara förlorare med detta radikala påfund. Jaja, otur för zoopetarna då.
                              mvh Hasse
                              Det man inte vet, har man ingen aning om.

                              Kommentar

                              Arbetssätt...