Blev Varnad av KJELL utan egentligen en riktig anledning.

Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Scslar
    Banned
    • December 2010
    • 51

    #16
    Ursprungligen postat av Azur
    Asså... Kjell äger den här siten. Det är hans personliga egendom, som han låter dig använda gratis. Att offentligt gnälla över att den som äger forumet privat har varnat en i email är alltså inte en bra idé, även om vi alla höll med dig skulle det inte spela någon roll - för det är hans forum.

    Mitt tips: släpp saken och gå vidare.
    men WOW..kanske du ska lägga dig ner igen?

    Kommentar

    • lillfrasse
      • February 2002
      • 2228

      #17
      Ursprungligen postat av Scslar
      men lille pojke..det var ju ni ..ni okunniga som frågade efter hjälp..inte var det jag inte lille pluttefnask.
      Det var nog nattens bedrift du har nu lyckats kala en av forumets duktigaste lille pojk och okunnig och pluttefnask i ett inlägg det är en bedrift. Kan du komma upp ur sandlådan så kan vi kanske lära oss av din 25+ expertis i scalar ämnet.
      Simma lungt..
      Lillfrasse..

      Kommentar

      • Scslar
        Banned
        • December 2010
        • 51

        #18
        Azur: jag har skrivet till Kjelle 2 ggr nu..1 gång när han var inne,men han orkade väl inte att be om förlåtelse då..sen nu en senare gång..Jag tar inte skit av skit..nån måtta får det väl vara..synd bara på dom som väntar på mina mezz om Skalarer..men det e ju ni o Kjelle som sabbat.

        Kommentar

        • ansjo
          • November 2005
          • 29967

          #19
          Jag betalar för att jag tycker det är värt det, och det är helt frivilligt. Några av mina bästa vänner har jag träffat härigenom och varför skulle det vara så farligt?
          Nej, jag tror det hade varit bättre om du hade lagt det bakom dig utan att skaffa fler ovänner och istället försöka hjälpa andra om det är det du vill.
          /Anders

          Medlem i NCS - givetvis!

          Kommentar

          • Azur
            • March 2003
            • 12946

            #20
            Ursprungligen postat av Scslar
            men WOW..kanske du ska lägga dig ner igen?
            Hahaha hur kan Kjell ha varnat ett sånt här charmtroll?

            Kör hårt polarn. Vi ses inte igen.
            Den som är lättsinnig nog att lyssna på vad en varmluftsballong som jag säger gör det på egen risk och mot bättre vetande!

            Kommentar

            • Scslar
              Banned
              • December 2010
              • 51

              #21
              lillfrasse...varför måste du bli brun om nosen när man nämner Ansjo? kan du inte stå upp själv?

              Kommentar

              • Scslar
                Banned
                • December 2010
                • 51

                #22
                Ursprungligen postat av Azur
                Hahaha hur kan Kjell ha varnat ett sånt här charmtroll?

                Kör hårt polarn. Vi ses inte igen.
                läs igen vad jag skrev om det

                Kommentar

                • Scslar
                  Banned
                  • December 2010
                  • 51

                  #23
                  Ursprungligen postat av ansjo
                  Jag betalar för att jag tycker det är värt det, och det är helt frivilligt. Några av mina bästa vänner har jag träffat härigenom och varför skulle det vara så farligt?
                  Nej, jag tror det hade varit bättre om du hade lagt det bakom dig utan att skaffa fler ovänner och istället försöka hjälpa andra om det är det du vill.
                  håller faktiskt med dig,men jag kom inte hit för vänners skull, såg en insändare o ville hjälpa..se vad som hände istället =)

                  Kommentar

                  • Scslar
                    Banned
                    • December 2010
                    • 51

                    #24
                    jag ber inte om ursäkt för något,allra minst till KJELL, jag svarade på ett inlägg, resten svarade emot..ni vet inget..jag vet mest...jag fick Varning hahahaha...is this real?

                    Kommentar

                    • lillfrasse
                      • February 2002
                      • 2228

                      #25
                      Ursprungligen postat av Scslar
                      lillfrasse...varför måste du bli brun om nosen när man nämner Ansjo? kan du inte stå upp själv?
                      För du förolämpar honom gång på gång man behöver inte stå alla gånger man kan sitta också ensam behöver man heller inte heller vara. Men jag kan släppa det om du kan så kan vi snacka lite scalarer.
                      Simma lungt..
                      Lillfrasse..

                      Kommentar

                      • ansjo
                        • November 2005
                        • 29967

                        #26
                        Ursprungligen postat av Scslar
                        håller faktiskt med dig,men jag kom inte hit för vänners skull, såg en insändare o ville hjälpa..se vad som hände istället =)
                        Jo, men du svarade helt galet i den frågan i mina och andras ögon. Får du då ett ifrågasättande på ditt råd så vräkte du ur dig en massa inägg som var bland de otrevligaste jag läst på länge, och då finns risken att man bli varnad.
                        Hade du istället bemött frågan på ett konstruktivt sätt hade du dels kanske fått folk att lyssna på dig, och dels kanske fått in andra tankesätt i frågan.

                        Vänner kan man aldrig få för många!
                        /Anders

                        Medlem i NCS - givetvis!

                        Kommentar

                        • Scslar
                          Banned
                          • December 2010
                          • 51

                          #27
                          lillfrasse först: jag kommer av någon konstig anledning bli bannad här..fråga mig inte varför..men när det e krig så måste du strunta i TV-filmerna där de skriker : -All 4 - 1..tyvärr lillfrasse,det e bara film...lämna det o väx upp..o nu till Ansjovisen...

                          Kommentar

                          • ansjo
                            • November 2005
                            • 29967

                            #28
                            Ursprungligen postat av Scslar
                            lillfrasse först: jag kommer av någon konstig anledning bli bannad här..fråga mig inte varför.....
                            Det låter som om du varit med förr?
                            Äh, släpp det nu och gå vidare. Du kan säkert mer saker än om skalarer?
                            /Anders

                            Medlem i NCS - givetvis!

                            Kommentar

                            • Scslar
                              Banned
                              • December 2010
                              • 51

                              #29
                              Ansjo : Om någon frågar mig på det sätt som jag skriver till dig här och nu..helt vänskapligt,så svarar jag tillbaka på samma sätt. Jag e varken dum i huvet eller bryskt eller barbarisk av mig, jag läser av frågan och svarar på samma vis som frågan är ställd. Inget konstigt alls i MINA ögon....

                              Kommentar

                              • Scslar
                                Banned
                                • December 2010
                                • 51

                                #30
                                Ansjo..du svarade på lillfrasses svar..tror du att KJELLEMANNEN blir SNE NU ?

                                Kommentar

                                Arbetssätt...