Allmänt Skitsnack, OT OT OT

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Miliimli
    • March 2010
    • 2457

    Vem av oss var tröttast tror ni?

    Jag försov mig lite i morse. Klockan ringde nog, och jag var så pass vaken att jag minns att jag tryckte på snooze. Trodde jag. Vaknade med ett ryck en timme senare och kunde inget annat än att sucka frustrerat.

    Jag: Äh!! Nu har jag försovit mig!
    Hampus: Ja, det kunde jag räknat ut med det samma.
    Jag: Va? Hur då?
    Hampus: Ja, du hoppade till så när väckaren ringde och sen tryckte du ju bara av den. Då är det väl klart att den inte ringer mer!
    Jag: Va?? Men hur kunde du veta vilken knapp jag tryckte på då? Om jag tryckte på "stäng av" eller "snooze"?

    Tystnad

    Hampus: (märkbart irriterad) Jamen, jag vet inte!
    Jag: (förvånad över den snabba humörsvängningen) Va? Vad talar du om nu riktigt?
    Hampus: (nu argt) Jag vet inte!! Jag är trött!

    Varpå han svänger på sig och somnar om.

    Kommentar

    • Nubi
      • March 2009
      • 9026

      Ursprungligen postat av Miliimli
      Vem av oss var tröttast tror ni?

      Jag försov mig lite i morse. Klockan ringde nog, och jag var så pass vaken att jag minns att jag tryckte på snooze. Trodde jag. Vaknade med ett ryck en timme senare och kunde inget annat än att sucka frustrerat.

      Jag: Äh!! Nu har jag försovit mig!
      Hampus: Ja, det kunde jag räknat ut med det samma.
      Jag: Va? Hur då?
      Hampus: Ja, du hoppade till så när väckaren ringde och sen tryckte du ju bara av den. Då är det väl klart att den inte ringer mer!
      Jag: Va?? Men hur kunde du veta vilken knapp jag tryckte på då? Om jag tryckte på "stäng av" eller "snooze"?

      Tystnad

      Hampus: (märkbart irriterad) Jamen, jag vet inte!
      Jag: (förvånad över den snabba humörsvängningen) Va? Vad talar du om nu riktigt?
      Hampus: (nu argt) Jag vet inte!! Jag är trött!

      Varpå han svänger på sig och somnar om.
      AHAHAHAHAHAH!!!!!!
      Här hemma händer nästan samma sak, fast jag kan vakna mitt i natten säga något och väcka R och så blir ju han skiträdd (speciellt om den personen jag pratar med i sömnen är irriterande) Jag säger mitt och så somnar jag om, Medans han sitter upp i sängen som ett stort ???? och så tar det längre än 10min för honom att somna om *ASG*
      Om ngn såg förra veckans Solsida, THAT's ME And R *ahahah*
      Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter

      Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
      Fiskbloggen

      Kommentar

      • Miliimli
        • March 2010
        • 2457

        Ursprungligen postat av Nubi
        AHAHAHAHAHAH!!!!!!
        Här hemma händer nästan samma sak, fast jag kan vakna mitt i natten säga något och väcka R och så blir ju han skiträdd (speciellt om den personen jag pratar med i sömnen är irriterande) Jag säger mitt och så somnar jag om, Medans han sitter upp i sängen som ett stort ???? och så tar det längre än 10min för honom att somna om *ASG*
        Om ngn såg förra veckans Solsida, THAT's ME And R *ahahah*
        Hahaha, är höll vi på att ramla ur soffan av vad vi skattade åt de avsnittet!

        Kommentar

        • Nubi
          • March 2009
          • 9026

          Ibland är det bra att vara envis och snål .) Vissa saker som heminredning tycker jag är TOK för dyra. Det är löjligt att man kan ta 250kr för en jävla TOMTE. Men ändå har jag gått och suktar på den TOMTEN.
          Idag gick jag förbi affärn för att fördriva tiden lite i en varm affär och de hade REA (alla vet att REA,det gillar vi ) och GISSA VAD! Min Tomte som jag har suktat sååå länge (snackat om vit tomte med jätte mössa i snart ett år) så står den på bordet "köp tre betala för två"
          TACK! Den fick jag på köpet och det var nedsatt pris på tomten TVÅ Ggr Lövley!!!
          Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter

          Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
          Fiskbloggen

          Kommentar

          • karrokaja
            • March 2006
            • 5388

            Ursprungligen postat av Nubi
            AHAHAHAHAHAH!!!!!!
            Här hemma händer nästan samma sak, fast jag kan vakna mitt i natten säga något och väcka R och så blir ju han skiträdd (speciellt om den personen jag pratar med i sömnen är irriterande) Jag säger mitt och så somnar jag om, Medans han sitter upp i sängen som ett stort ???? och så tar det längre än 10min för honom att somna om *ASG*
            Om ngn såg förra veckans Solsida, THAT's ME And R *ahahah*
            får mej att tänka på tysklandresan nu senast...
            Tydligen satt jag och fnissade i bilen, så fort jag somnade, och skrek nåt konstigt...eller nåt.
            Trodde först att dom skämtade men sen filmade pannkakan mej när jag sov...fyhelvete vilket jävla asflabb!!
            asså verkligen som.. vet inte, men jag skrattade högt som tusan, men åt vad vet jag inte
            Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
            kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
            Ursprungligen postat av SimonSaysBaka
            I skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskar

            Kommentar

            • Nubi
              • March 2009
              • 9026

              Ursprungligen postat av karrokaja
              får mej att tänka på tysklandresan nu senast...
              Tydligen satt jag och fnissade i bilen, så fort jag somnade, och skrek nåt konstigt...eller nåt.
              Trodde först att dom skämtade men sen filmade pannkakan mej när jag sov...fyhelvete vilket jävla asflabb!!
              asså verkligen som.. vet inte, men jag skrattade högt som tusan, men åt vad vet jag inte
              Tycker du det är konstigt?!!? Det där är DU i en nötskal *hihi*
              Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter

              Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
              Fiskbloggen

              Kommentar

              • karrokaja
                • March 2006
                • 5388

                Ursprungligen postat av Nubi
                Tycker du det är konstigt?!!? Det där är DU i en nötskal *hihi*
                Kanske det
                rätt drygt att man gör nåt VARJE gång man somnar... OK ibland... men nu verkar det som att jag hittade på nåt kul att säga varje tupplur jag tog i bilen.
                Gomorrn sa alla med ett stort leende och det vet man att man vart i farten igen

                Försökte ju öppna fönstret hemma hos en gång... vaknade av att jag stod och slet i det på 5:e våningen:O
                Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
                kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
                Ursprungligen postat av SimonSaysBaka
                I skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskar

                Kommentar

                • Nubi
                  • March 2009
                  • 9026

                  Ursprungligen postat av karrokaja
                  Kanske det
                  rätt drygt att man gör nåt VARJE gång man somnar... OK ibland... men nu verkar det som att jag hittade på nåt kul att säga varje tupplur jag tog i bilen.
                  Gomorrn sa alla med ett stort leende och det vet man att man vart i farten igen

                  Försökte ju öppna fönstret hemma hos en gång... vaknade av att jag stod och slet i det på 5:e våningen:O
                  TUR Att du öppnade FEL fönster....hade inte varit kul att hitta en platt kajja
                  Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter

                  Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
                  Fiskbloggen

                  Kommentar

                  • roosterboy
                    • September 2010
                    • 1094

                    hahaha!
                    släppte precis första låten från debutplattan, känns galet bra! =D
                    it's a greeeat daaay!

                    The first single from our upcoming debut album.Release date April the 1st 2011Buy our cd!sk9@live.se
                    All we are, we are.

                    Kommentar

                    • eriahl
                      • April 2004
                      • 5681

                      Så duktig ibland så. Fick ryck och slängde medicinburkar som sparaat för att ha nåt skit i eller så. Räknade och färdigplussadeo fler än väntat ig 411st. Svårt kasta saker som garanterat kommer anväsnd en vacker dag. Kommer säkert att hita på något som behövs ett gäng till just nu. Blev tvungen att fota högen som minne men nu sängdax
                      Klicka på bilden för större version

Namn: 008-11-02-24 - Medicinburkar-600.JPG
Visningar: 1
Storlek: 113,7 KB
ID: 2131936
                      "Jag känner mig som en guldfisk som tittar ut på en ny värld" DOCTOR WHO

                      Kommentar

                      • Nubi
                        • March 2009
                        • 9026

                        Ursprungligen postat av eriahl
                        Så duktig ibland så. Fick ryck och slängde medicinburkar som sparaat för att ha nåt skit i eller så. Räknade och färdigplussadeo fler än väntat ig 411st. Svårt kasta saker som garanterat kommer anväsnd en vacker dag. Kommer säkert att hita på något som behövs ett gäng till just nu. Blev tvungen att fota högen som minne men nu sängdax
                        [ATTACH=CONFIG]42642[/ATTACH]
                        Är du inte riktigt frisk?
                        De där kan du använda för att skicka växter, mossa, eller tom snäckor,kokonger i Vara lite tips *hihi*
                        Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter

                        Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
                        Fiskbloggen

                        Kommentar

                        • karrokaja
                          • March 2006
                          • 5388

                          Ursprungligen postat av eriahl
                          Så duktig ibland så. Fick ryck och slängde medicinburkar som sparaat för att ha nåt skit i eller så. Räknade och färdigplussadeo fler än väntat ig 411st. Svårt kasta saker som garanterat kommer anväsnd en vacker dag. Kommer säkert att hita på något som behövs ett gäng till just nu. Blev tvungen att fota högen som minne men nu sängdax
                          [ATTACH=CONFIG]42642[/ATTACH]
                          Vet att filmbolag ofta letar efter såna där grejer
                          donera till yellow birds eller nåt så kanske du är med i sluttexterna på nästa wallanderfilm

                          Jag har en samling snusdosor som jag ger till nubi (ibland) Och det som blir över ger jag till 321productions
                          Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
                          kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
                          Ursprungligen postat av SimonSaysBaka
                          I skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskar

                          Kommentar

                          • Nubi
                            • March 2009
                            • 9026

                            Ursprungligen postat av karrokaja
                            Vet att filmbolag ofta letar efter såna där grejer
                            donera till yellow birds eller nåt så kanske du är med i sluttexterna på nästa wallanderfilm

                            Jag har en samling snusdosor som jag ger till nubi (ibland) Och det som blir över ger jag till 321productions
                            Nubi uppskattar ALLTID snusdoserna
                            Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter

                            Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
                            Fiskbloggen

                            Kommentar

                            • eriahl
                              • April 2004
                              • 5681

                              Hade en dröm där en person från annat, tack och lov, forum var med. Har ingen aning om människan mer än ett foto som avatar. Även lite annat löst folk irrade runt. Åkt på en släng av datavirus kanske. Undrar om man ska uppsöka sjukhus för diagnostisering och hjälp.
                              "Jag känner mig som en guldfisk som tittar ut på en ny värld" DOCTOR WHO

                              Kommentar

                              • fremar
                                • August 2003
                                • 1287

                                Blääää idag ligger ja utslagen med influensa så de blir sängen å soffan hela dagen. Dock så jobbar ju sambon kväll så jag ska ju ta hand om två sjuka barn också.

                                Kommentar

                                Arbetssätt...