största spamern

Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • karrokaja
    • March 2006
    • 5388

    #31
    Tja vad ska man säga... Här blev jag komis med en vargunge och trodde också att det var en ärlig 11 åring som hade akvarie intresse. Men med den här trådstarten så verkar det lite lurendrejeri över det hela.
    Jag är också en Glad OT filur men någon slags gräns har jag nog, blir någon irriterad på mina halvknäppa inlägg som kommer lite då och då så får man gärna Mp:a mej med en tillsägelse så ska vi se att det blir bättre

    Men denna tråden börjar nog bli ett bevis på att du inte är speciellt seriös, inte när det handlar om akvarium.
    Det är ingen tävling i spaming på detta forum utan det är en familjär mötesplats för fisk-entusiaster. Vill du starta spam trådar och gå OT
    (och kanske låtsas att du är 11 år?) så är nog flashback forumet för dej.
    Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
    kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
    Ursprungligen postat av SimonSaysBaka
    I skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskar

    Kommentar

    • ibis
      • December 2008
      • 223

      #32
      Tycker du det är kul att spamma och förstöra trådar!?!??!

      Att du inte är seriös det märker man ju nu...
      54 liter WTF

      Kommentar

      • janson
        • July 2009
        • 300

        #33
        Då hittade jag också hit, får väl säga mina ord i det hela.
        Har sett dig skriva väldigt många meningslösa inlägg men inte sagt nåt pga att en tråd ska byta ämne helt. Att göra det en gång gör väl inget men du gör det gång på gång och det är många som stör sig på det.

        Att vara ironisk är jag själv väldigt ofta men att gå på en när en fisk har dött tyckte jag var lite för mycket. Jag bad dig att sluta men du kom tillbaka med ännu ett mindre smart inlägg.


        Att ljuga och säga att man är äldre är aldrig bra då det oftast brukar komma fram iallafall och då är det inte så roligt läge.

        För mig spelar det ingen roll om du är 11 eller 30 men att hålla på som du gör tycker jag du ska sluta med. Blir nog trevligare för alla då.


        Alla kan göra misstag så varför inte ta chansen att bete sig lite bättre nu?

        Kommentar

        • karrokaja
          • March 2006
          • 5388

          #34
          Ursprungligen postat av janson

          Alla kan göra misstag så varför inte ta chansen att bete sig lite bättre nu?

          Bra sagt!!
          Vad ska man ha en "guldfiskskål" till?
          kasta skålen! alternativt använd den som rymdhjälm när du nångång leker astronaut
          Ursprungligen postat av SimonSaysBaka
          I skolan fick jag lära mig att det Karrokaja som skapade jorden. Antar att hon blev less på sina fiskar

          Kommentar

          • vargunge
            • August 2009
            • 214

            #35
            Okej jag erkänner jag är 30 år gammal jag har gjort dett för att visa hur lätt det är att få folk att tro att man är en liten pojke.

            hoppas ni förstått!

            Ps.jag har ett ganska stort akvrie intresse!
            någon som vet hur man raderar sitt konto mitt ord är nog sagt här!
            Jag är inte dum det blir bara fel när jag tänker!

            Kommentar

            • Lasse
              • October 2002
              • 1965

              #36
              Det är ju ingen som trott på det - så du misslyckades i så fall. Om det är så att det sista inlägget är sanningen så bör du omedelbart ta bort den bild som ligger i tråden - så här ser vi ut.

              MVH lasse
              Jag är inte tillräckligt ung för att veta allt

              Kommentar

              • Nubi
                • March 2009
                • 9026

                #37
                Helt sjukt!!!
                Livet är som en kaka, kan innehålla spår av nötter

                Varför vara som alla andra, när man kan vara annorlunda
                Fiskbloggen

                Kommentar

                • vargunge
                  • August 2009
                  • 214

                  #38
                  Ursprungligen postat av Lasse
                  Det är ju ingen som trott på det - så du misslyckades i så fall. Om det är så att det sista inlägget är sanningen så bör du omedelbart ta bort den bild som ligger i tråden - så här ser vi ut.

                  MVH lasse
                  sgt och gjort men hur raderar man sitt konto?
                  Jag är inte dum det blir bara fel när jag tänker!

                  Kommentar

                  • vargunge
                    • August 2009
                    • 214

                    #39
                    Ursprungligen postat av Nubi
                    Helt sjukt!!!
                    det är sjukt hur lätt man kan lura folk på internet jag är ingen läskig typ jag bara varnar er!
                    Jag är inte dum det blir bara fel när jag tänker!

                    Kommentar

                    • ansjo
                      • November 2005
                      • 29967

                      #40
                      Nu vet jag inte hur det ligger till med åldern, men i vilket fall som helst är du inte det minsta rolig och bara visar hur omoget gjort detta är. Jag är säkert naiv och har svarat godtroget på dina problem, men det kan du hoppa upp och sätta dig på att det var sista gången.
                      Jag hoppas även att ditt IP-nummer blir spärrat så man slipper läsa mer sådant här strunt från dig!
                      /Anders

                      Medlem i NCS - givetvis!

                      Kommentar

                      • Kjell Fohrman
                        Administrator

                        • December 2001
                        • 48148

                        #41
                        Ursprungligen postat av vargunge
                        det är sjukt hur lätt man kan lura folk på internet jag är ingen läskig typ jag bara varnar er!
                        Oavsett hur gammal du är så bör du dig i alla fall åt som en femåring.
                        Skärp dig om du vill vara kvar i forumet

                        Tråden låses
                        Akvaristiska hälsningar
                        Kjell
                        Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
                        Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

                        Kommentar

                        Arbetssätt...