Zoocity

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Jens A.
    • March 2007
    • 5026

    #16
    Tycker jag har sett att många sådana där stora schabrak-affärer har väldigt dålig koll på fiskar och andra djur. Bromma var ingen positiv upplevelse...nej, jag håller mej hellre till entusiastbutiker som drivs av äkta fisknördar.
    Earth first! We´ll screw up the other planets later!

    Min Zoon (med flera bilder!): http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=1252597

    Kommentar

    • Naugthy
      • February 2008
      • 531

      #17
      bromma har faktiskt blivit bättre. och dom är jättebilliga. men när jag skulle köpa fisk där en gång (3 guppys, 16 kr st) så kom det en sur tjej som jobbade där och såg ut som att hon ville att vi bara skulle gå. men iallafall så var hon tydligen väldigt dålig på matte. 3 guppys skulle ha kostat 48 kr men hon räknade som bara 2 guppys alltså 34 kr. men det var ju bra för mig eftersom det var jag som betalade. Moahaha
      "I don´t need to be careful, because I have a gun." Homer Simpson
      "Om en person du talar med inte tycks lyssna, var tålamodig. Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i ena örat." Nalle Puh

      Kommentar

      • EllaBellan
        • January 2008
        • 23

        #18
        Det var ett par månader sedan det skrevs i denna tråd. Har någon varit på ZooZity nyligen? Har det blivit bättre? Funderar på att sticka dit imorgon men vill veta om det är värt besväret.

        Kommentar

        • Big_Sal
          • March 2008
          • 470

          #19
          Nej det verkar faktiskt gå dåligt fortfarande... Dock så tycker jag att de har varit väldigt kunniga på just akvariedelen. Han ville inte sälja fiskar till mig som jag i min nybörjargirighet ville ha. Det är kanske inte bra för affärerna men bra för fisken i fråga. Fick helt enkelt vänta tills mitt akvarie var igång och sen köpa fisken. Ganska tacksam nu e efterhand. Zoo-giganten vet jag itne vad det är dock, ligger det också i Malmö? och var i så fall?
          //Salle

          Kommentar

          • johag86
            • April 2006
            • 124

            #20
            Jag har insideinfo om detta. De ska omstarta i dagarna, och göra en nysatsning. De har just anställt osv...
            400 lit tanganyika
            160 pitbull

            Kommentar

            • Shepard

              • March 2003
              • 13992

              #21
              Det var Zoo City som skulle öppna här (sökte jobb där), men har fått höra att den affären inte blir av alls, på grund av att de har för mycket skulder, om jag förstod rätt.
              Senast redigerad av Shepard; 17 October 2008, 21:20.
              "You can fight like a krogan, run like a leopard, but you'll never be better than commander Shepard" (Miracle of Sound)
              Min profil
              Mitt galleri

              Kommentar

              Arbetssätt...