Dagens kap!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Radioaktiva Räkor
    • May 2007
    • 1760

    #61
    Läste på NCS, de flesta burkarna var redan upplockade tydligen. Antar att det var hett byte

    //C
    With a licence to krill!
    Inte alltid arg och bitter, håll nu käft och läs min twitter.

    Kommentar

    • sven

      • November 2003
      • 112

      #62
      Ursprungligen postat av Gaffel
      Pratade precis med killen och jag ska dit i morgon och tömma och transportera hem det, har faktiskt gått och funderat på ciklider rätt länge utan att riktigt komma till skott så det här känns riktigt bra, har ju dessutom ett 160 åleds som papegojorna kan gå i några timmar tills 300 baljan är på plats.

      Riktigt sympatisk kille som tydligen ska ut och resa i sommar och som känner att han inte kommer att ha tid för sina fiskar, önska mig lycka till i morgon med bärandet.

      Ett stort tack till hambli för länken!
      GRATTIS ibland är turen med när Murphy sover ser fram emot bilder även från tömning och transport...Ev. en Roadmovie på G

      Kommentar

      • sven

        • November 2003
        • 112

        #63
        Ursprungligen postat av Galne-Gurra
        Gaffel nu ligger mina röda mygglarver i soptunnan,gjorde en sökning i foderforumet på röda mygglarver,äcklig läsning
        Litet Nobel pris delas ut ja röda är världens avskum och även allergiframkallande

        chris, daughtry, all, these, lives, american, idol, child, abduction

        Kommentar

        • Johanski
          • February 2007
          • 3044

          #64
          Mina ålar äter ingenting annat än röda mygg just nu

          Kommentar

          • Linapina
            • July 2008
            • 595

            #65
            Ursprungligen postat av Gaffel
            Ingen aning ännu faktiskt, det är från en och samma planta, den skickar ut "jordlöpare" ungefär som kvickrot och förökar sig och växer som ogräs enl förre ägaren.
            Du kanske skulle kunna tänka dig att sätta ut en annons och sälja lite av denna häftiga växt? Om det nu går att skicka...

            Vilka jättehäftiga firrar! Wow. Videon var bäst, man får en mycket bättre uppfattning om dem så. Man blir ju riktigt sugen...

            Kommentar

            • Gaffel
              • December 2007
              • 6200

              #66
              Tack, fast videon gör inte färgerna rättvisa alls, planerar att införskaffa ett större akvarie till dom så dom kan sträcka ut sig lite bättre, är på jakt efter ett 600 eller större och då helst helglas, vi får väl se vad tomten kommer med.
              Life's a bitch and then you die..
              "I might be right handed but im always left-winged"
              Skriv på!

              Kommentar

              • Johanski
                • February 2007
                • 3044

                #67
                Kan inte tomten komma med ett 540L till mig

                "fina" fiskar du har gaffel. De har sin charm

                Kommentar

                Arbetssätt...