dalmasar i gbg!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • EvaPeva
    • May 2007
    • 765

    #16
    aha, visste inte. såg ett program på tv & där sa dom att den skulle vara för uppvisning i hamnen i sommar. Kanske menade mån ga hamnar då :-)

    Kommentar

    • Kjell Fohrman
      Administrator

      • December 2001
      • 48148

      #17
      Ursprungligen postat av battalionP
      Om man inte är jätteintresserad av akvarium, gillar man att gå på dessa affärer då? Var ner med tanten till Akvarielagret i STHLM och hon var inte imponerad. Ska i ärlighetens namn sägas att jag inte var så imponerad heller.. Vi är ute efter affärer med mycket att titta på, typ inredda akvarier med lite storlek, inte bara tomma små akvarier.. förstår ni hur jag menar?
      Om du menar inredda försäljningsakvarier så är nog Akvarielagret den affär i Sverige som har satsat mest på detta.
      Riktigt snygga utställningsakvarier är det tyvärr nästan inga som har. Ett tips här kan vara att besöka Akvaieleasing i Stockholm eftersom de en trappa upp har en hel del snygga akvarier.
      Så om du är ute efter afrikanska ciklider i Göteborgstrakten så är det väl Herkules, Nols Ciklidhobby, Trop Akvarieimporten och Ciklidhuset i Lerum som gäller.
      Är du ute efter Back to Nature-bakgrunder så brukar Herkules ha störst sortiment i Göteborg.
      Akvaristiska hälsningar
      Kjell
      Signatur 1. Frustra laborat qui omnibus placere studet
      Signatur 2. Jag är inte tillräckligt ung för att kunna allt och inte heller tillräckligt gammal för att ha glömt allt.

      Kommentar

      • Hans.Lindaker
        • April 2006
        • 1837

        #18
        Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
        Om du menar inredda försäljningsakvarier så är nog Akvarielagret den affär i Sverige som har satsat mest på detta.
        Riktigt snygga utställningsakvarier är det tyvärr nästan inga som har. Ett tips här kan vara att besöka Akvaieleasing i Stockholm eftersom de en trappa upp har en hel del snygga akvarier.
        Så om du är ute efter afrikanska ciklider i Göteborgstrakten så är det väl Herkules, Nols Ciklidhobby, Trop Akvarieimporten och Ciklidhuset i Lerum som gäller.
        Är du ute efter Back to Nature-bakgrunder så brukar Herkules ha störst sortiment i Göteborg.

        njae inte riktigt så jag menar, utryckte mig väldigt dåligt!
        jo vi vill se lite inredda kar men det är inte det viktigaste utan vi vill (med vi, läs hon ) ha.. vet inte hur jag ska förklara det..
        Men när man kommer in på akvarelagret så kändes det som att man gick ner i en sunkig källare, den känslan vill vi inte ha... Utan stora fina kar och lite ytor att röra sig på.. nu låter jag som en idiot som bara gillar affärer som ser bra ut och skiter totalt i utbudet, men så är absolut inte fallet!

        Som sagt så är det planerat herkules, nols och åleds så det är inte så dumt om herkules har bra btnutbud

        /Hans
        http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=1056291

        Kommentar

        Arbetssätt...