Nätbutiker

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • gickan_87
    • November 2003
    • 1873

    #31
    Ursprungligen postat av gickan_87
    Beställde på www.zooplanet.se i måndags men har ännu inte fått någon orderbekräftelse till mailen, eller får man kanske inte det när man beställer på zooplanet-shopen?

    Någon som vet?

    Ingen som beställt där eller vet något?

    Det har ju gått 5 dagar snart

    Kommentar

    • janne63
      • August 2006
      • 294

      #32
      Tja, alla ni som klagar över PWSS, ta och testa aquaristic.net .

      Första gången jag beställde gick det hyggligt snabbt, andra gången tog det 4 veckor. Vid det andra tillfället undrade jag varför de inte skickade grejorna och då sa de att de skulle skickas omedelbart och ändrade status på ordern. En vecka senare hade de fortfarande inte skickat grejorna.

      Nu tredje och förmodligen sista gången är det rent parodiskt. Efter 4 veckor fick jag en del grejor, följesedeln tog dock upp hela ordern. Efter tre mail utan svar ringde jag i tisdags och fick svaret att de grejorna hade tagit slut men fick ingen förklaring till varför de fanns med på följesedeln. Men det skulle bara ta ett par dagar till ..... Nu har jag mailat i fredags och idag i hopp om att få någon slags uppskattning av när grejorna kan tänkas komma till dem men jag får inget svar. Telefonen är kopplad till en telefonsvararservice där allt man kan ange är ett telefonnummer. Synd att man betalade i förskott ...

      Som sagt, lite blandade erfarenheter av Aquaristic, för mig har PWSS funkat klockrent de gånger jag handlat där. Sen kan det säkert krångla med dem också men det har jag sluppit.

      Priset för att handla billigt är väl kanske att man får stå ut med en del krångel?

      Kommentar

      Arbetssätt...