Säljer nog inte mycket fisk

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • amazonfarmen
    • June 2006
    • 508

    #31
    Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
    Nåväl tagga ner lite nu va och överdramatisera nu inte språket från någon sida. Det är väl inte bara Raven som slänger sig med lite konstiga hjärnuttryck - Göran Persson trampade väl i klaveret med ett sånt häromdan

    Amazonfarmen träffade jag för övrigt på zoopetväst kräftskivan igår/inatt och det kan nog hade hade (trots kräftskivans förlustelser) rätt mycket av sin hjärna i behåll sent i natt i alla fall .

    Så återgå till ämnet
    Man fick en uppfattning att några trampade på en om tå, men det orkar jag inte ens att bemöta

    Apelsinläsk gör att de hjärncellerna som finns fungerar som vanligt, dock kan vissa ha fått i sig annat att dricka vilket i många fall påverkar funktionen

    Att spärra IP-nummer är ett alternativ, men det finns alltid dem som gör allt för att komma förbi spärrar för att jäklas.
    Det viktigaste är att göra allt man kan för att förhindra oseriösa saker, men man kommer aldrig att kunna undvika detta helt tyvärr.

    //Calle
    www.goc.se

    Kommentar

    • MalawiMannen

      #32
      Jag la mig inte i för att jag själv jobbar i butik o jag såg inte det som ngt negativt att dom inte har fisk
      Många butiker säljer mkt mer av sina hund o katt saker
      Jag bara undrade om det var den butiken för har själv pratat med dom om det innan jg började jobba där jag är nu.
      O jag vet calle att du har ett horn i sidan till mig
      Men det är andra saker som inte bör röra detta!!
      Du bör lugna ner dig.

      Kommentar

      Arbetssätt...