Akvarieaffär i Gbg?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • HenkeP
    • January 2009
    • 886

    #61
    Håller med om att killen på Tropakvariefiskimport verkar väldigt trevlig och villig att "tjöta" med kunder som önskar det.

    Sen kan jag även skriva att Plantagen har lagt ner sin akvarieavdelning, iafl den i Bäckebol, vet inte om det finns någon mer i gbg..

    //Henrik

    Nu med drygt 4 kubik akvarievatten...

    Kommentar

    • Nilsrolf
      • November 2006
      • 549

      #62
      Ursprungligen postat av Freddan!
      Jag handlar en del på Grizzly ute i Sisjön en mkt bra och trevlig affär.
      Var där för ett tag sedan, var en bra affär, ordning och reda, fiskavdelningen såg välskött ut, relativt välsorterad med tillbehör, antagligen rätt dyr

      Kommentar

      • Samarin4
        • December 2008
        • 227

        #63
        Herkules zoo- Mycket bra fiskar, bara en i personalen är ganska elak och tar åt sig om man ställer frågor om " fiskgaranti" Annars mycket schysst personal, man ska dokc inte lita på dem för mycket. Fina fiskar har de verkligen och jag litar på kvalitén

        Backaplan- finns en zooäffär, jag spyr av att se deras akvarium

        Hornbach- Ser rent ut, ser bra ut, de har mycket bra DYRA FISKAR och personalen varierar, en av de som jobbar där är hur elak som helst.

        Zoomässan i Kungsbacka- dyrt, dyrare, dyrast, bra bättre bäst.

        Femmans zoo- Tråkig äffär, nog den dyraste jag någonsin varit i också.
        http://blogg.aftonbladet.se/28508/ Besök min blogg!
        uppskattar hjälp med 180 liters projekt: http://www.zoopet.com/forum/showthread.php?t=127259

        Kommentar

        • Nilsrolf
          • November 2006
          • 549

          #64
          Ursprungligen postat av Samarin4
          Herkules zoo- Mycket bra fiskar, bara en i personalen är ganska elak och tar åt sig om man ställer frågor om " fiskgaranti" Annars mycket schysst personal, man ska dokc inte lita på dem för mycket. Fina fiskar har de verkligen och jag litar på kvalitén

          Backaplan- finns en zooäffär, jag spyr av att se deras akvarium

          Hornbach- Ser rent ut, ser bra ut, de har mycket bra DYRA FISKAR och personalen varierar, en av de som jobbar där är hur elak som helst.

          Zoomässan i Kungsbacka- dyrt, dyrare, dyrast, bra bättre bäst.

          Femmans zoo- Tråkig äffär, nog den dyraste jag någonsin varit i också.
          Sedan dinns Zoo-magasinet, Alelyckan/Gamlestaden, relativt ok + Trop, bra, mkt fisk, dålig på växter + en bit ifrån GBG: Ciklidhuset Lerum och Ciklidhobby i Nol - de är ju mkt bra på ciklider, även salt i lerum, men sämre på växter.

          Kommentar

          Arbetssätt...