hjortgatans zoo - leveranstider?

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • imported_n/a
    • December 2002
    • 68

    #16
    Håller med att Hjortgatan har funkat klockrent för mig, skriver detta mest för att jag tycker att det är osnyggt att hänga ut affärer på ett negativt sätt för att något enstaka inte funkat.


    Kommentar

    • Peter1904
      • February 2003
      • 1079

      #17
      Ursprungligen skickat av Herodes
      ... jag tycker att det är osnyggt att hänga ut affärer på ett negativt sätt för att något enstaka inte funkat.
      Menar du att endast dom som har goda erfarenheter får svara om någon frågar om hur leveranserna fungerat från en affär?! Det handlar inte om att hänga ut någon utan att helt enkelt dela med sig av sina erfarenheter.

      Kommentar

      • imported_n/a
        • December 2002
        • 68

        #18
        Peter1904: Svaret är NEJ på din fråga...

        Det jag reagerar på är sättet som ex affärer eller för delen fysiska personer gång på gång skrivs ner av folk som är irriterade på ett eller annat. Gäller inte bara denna tråd utan även andra trådar som figurerat på olika hemsidor/forum.
        Internet har ett fruktansvärt genomslag som jag personligen anser att man ska vara försiktig med.
        Dela erfarenheter är en sak och utrycka rent missnöje ett annat.
        Då forumet är textbaserat så uppfattas kanske vissa inlägg "fel" då det är svårare att uppfatta de språkliga nyanserna ( eller snarare omöjligt..)

        Min personliga åsikt... Nog sagt om det nu.

        Kommentar

        • kung_royne
          • May 2003
          • 78

          #19
          Jag la en ganska stor order den 6:e maj på en ramp för 4 lysrör en bok, 3-4 andra artiklar (icke växter) samt ett 10-tal olika växter.
          Rampen och dom flesta tillbehören fick jag i slutet av juni då det blivit strul med firman som han beställde rampen ifrån, sånt händer.
          Växterna däremot var en annan historia.. I böjan av denna veckan (26/9) gav jag upp och avbeställde, utan att ha sett röken av en enda Visserligen var det en tämligen stor beställning men det ska väl ändå inte behöva ta ett halvår? Blev lite besviken men jag ska möblera om i akvarierna nu så ska jag lägga en ny beställning sedan, hoppas den går fortare.

          Kommentar

          • Do`h
            • September 2003
            • 277

            #20
            Jag har oxå innestående order på hjortgatans men jag är inte allt för orolig Jag känner ingen stress även om det hade varit roligt att börja plantera om NU !
            Men men jag tror ju att grejjerna kommer nån gång man får väl som Karla skriver låta det ta lite extra tid om man nu vill ha sakerna till de bra priserna om man är så stressad får man väl dra in till närmsta akvarie butik och vara beredd att betala dom priserna...
            *Säger inte att det jag skriver är rätt men det är vad jag tror

            Kommentar

            • Corona
              • September 2003
              • 241

              #21
              Jag beställde varor från Hjortgatans i torsdags (ej växter) och det paketet blev skickat därifrån i fredags, så jag ser fram emot att hämta mina saker förmodligen i morgon eftermiddag =D

              Sist jag beställde därifrån tog det ca 4-5 dagar, men då var det oxå förvarnat på sidan att leveranstiden kunde bli lång... Dock tycker jag inte att 4-5 dagar var så farligt lång tid att vänta

              Så jag har bara gott att säga om Hjortgatans =)

              Mvh. Sara
              Man lär så länge man lever

              Kommentar

              • Igelkott
                • June 2003
                • 214

                #22
                Det var en smärre upplevelse att chatta med Kenneth måste jag säga.
                Är inte detta en japan?

                Kommentar

                Arbetssätt...