Zooaffärer i GBG?

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • TLindome
    • October 2003
    • 107

Halloj

Kungsmässan har ett bra sortment... VARNING om Du skall ditt med småbarn! Dem slänger han ut!
    Han har inte fattat att det mesta han säljer säljs pga just småbarn.(Kaniner, hamstrar och annat som småbarn gillar)
    Annars bäst på dvärgciklider.
    222liter ciklider,gurami,tetror och en vilsen husse.

Kommentar

• Guy Palm
      • March 2002
      • 5720

VARNING om Du skall ditt med småbarn! Dem slänger han ut!
      Den var rolig.
      Jag tror inte att han slänger ut kunder med barn. Däremot förstår jag honom om han inte vill agera barnvakt åt föräldrar som tycker att det är jobbigt att ha med sina barn när de handlar. Då är det lätt att säga till dem att gå bort till Zoomässan och titta på kaninerna. Eftersom det redan är trångt i affären så tillåter han inte det.
      Annars håller jag med om att Zoomässan, Herkules Zoo och Nol är mycket bra affärer.

Guy
      Guy
      ,Poecilia,SKS,GOC,

Kommentar

• TLindome
        • October 2003
        • 107

Halloj
        Nja, barnvakt skall han inte behöva vara men 90% av det han säljer beror på att det finns småbarn.
        Sen om man stoppar in sina barn i zoo-butiken för att man skall kunna handla på Kvantum i lugn och ro så visst då hade jag också grymtat till.
        222liter ciklider,gurami,tetror och en vilsen husse.

Kommentar

• mavve
          • August 2003
          • 283

Ursprungligen skickat av andmob
          Måste tyvärr säga att jag inte kan hålla med föregående talare ang. ciklidkällaren på Älvsborgsgatan. Var där för kanske 2 veckor sedan, och mådde inte bra när jag gick ut. Har nog aldrig sett en affär med så ostädade akvarier och så mkt fiskar som mår dåligt, går i alldeles för små kar osv.
          Tråkigt - jag fick inte den uppfattningen vid mitt besök, men får väl se framöver hur det utvecklar sig.

// Martin

Kommentar

• matmor
            • March 2004
            • 4

Ang. Hornbach. Jag köpte 5 svärdbärare där. En vecka senare var 4 döda, varav en dog dagen efter jag hade köpt dem. Perfekta vattenvärden etc. Hornbach får inte förnyat förtroende av mig iaf...

Kommentar

• MagicFingers
              • November 2003
              • 3136

Hornbash har (not. felstavningen) har 1+ dagars överlevnadsgaranti på fiskarna!... bara gå tebaka med liken och kvitto...
              Nemo saltat sobrius, Nisi forte insanit

Nunc Est Bibendum

Kommentar

• paletten
                • January 2004
                • 95

haha lol kent i nol's ciklidhobby e den bästa han är till och med bättren kjell fohrman!
                112*multissar* kommer blåneon senare!

540L *lamprologus calvus black pearl*
                *Neolamrologus Kiku Splendens*
                *Tropheus sp."black", Kiriza Zaire*

adda msn Gramse_one@hotmail.com

Kommentar

• cecilia
                  • January 2003
                  • 754

Zoomässans ägare berättade vänligt men bestämt för min sjuårige son att nästa gång han pep med leksakerna för hundar fick han faktiskt betala dem också (jag hade gjort flera verbala försök och ville inte lämna min plats i den LÅNGA kön för att släpa ut sonen). Jag fick saklig och bra information om de fiskar jag köpte och har dessutom fått svar via mail på senare frågor. Denna affär rekommenderas varmt. Mvh Cecilia

Kommentar

Arbetssätt...