Storauktion i malmÖ den 1 mars

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Matte&Mia
    • February 2008
    • 141

    Ser fram emot morgondagen Skall bli riktigt kul!
    Ciklider is the shit! : )

    Kommentar

    • Mona
      • October 2002
      • 840

      Ursprungligen postat av nille
      Malmö akvarieförening tar ut 20 % i auktionsarvode för de sålda obljekten.
      Budgivning kommer att starta från 30 kr om inte säljaren angivet ett högre minimibelopp.
      Kan man ange ett lägre minimibelopp än 30 kr?
      Min hemsida ~*~ Min YouTube kanal ~*~Applesnail

      Kommentar

      • rödtoppen
        • June 2006
        • 3148

        Ursprungligen postat av Mona
        Kan man ange ett lägre minimibelopp än 30 kr?
        tror att de börjar med 30 och om ingen vill köpa så går de ner i pris
        / dtoppen /

        Kommentar

        • Mona
          • October 2002
          • 840

          Vad bra. Jag funderar på att ta med mig några burkar Malaysiska sandsnäckor om det är någon som behöver grävare i sitt akvarium, men jag kan inte tänka mig att någon vill betala mer än 5-10 kr för en burk sådana.
          Min hemsida ~*~ Min YouTube kanal ~*~Applesnail

          Kommentar

          • Patrik Steen
            • May 2006
            • 8464

            Är det inte 20 kr man börjar på??eller det är kanske 30.
            Mvh.Patrik

            Kommentar

            • tummen
              • March 2005
              • 5199

              Ursprungligen postat av Mona
              Vad bra. Jag funderar på att ta med mig några burkar Malaysiska sandsnäckor om det är någon som behöver grävare i sitt akvarium, men jag kan inte tänka mig att någon vill betala mer än 5-10 kr för en burk sådana.
              Du kan skriva det på burken i så fall, att det är fria bud alltså, eller sälja dem på fastpris-bordet om sådant finns.

              Till er andra (bilburna) personer har jag en fråga:

              Kan ni agera taxi och skjusta mig från tåget till lokalen, jag kommer med tåget 10.52 om jag bestämmer mig för att trots allt komma ner på det viset, sedan behöver jag förståss skjuts tillbaka till tåget efter auktionen också, hoppas någon kan förbarma sig över mig....? Måste bestämma mig inom den närmaste timmen för om jag skall komma eller inte.
              Senast redigerad av tummen; 28 February 2009, 18:15.
              Thomas "tummen" Wallén

              Min Zoon: http://zoonen.se/minzoon.asp?oid=381023

              Kommentar

              • daniel_i_malmö
                • April 2002
                • 1103

                Ursprungligen postat av daniel_i_malmö
                Under lördagen kommer jag att till var och en av de som förhandsanmält poster att skicka ut en lista på deras auktionsgods, så att ni kan stämma av att den är korrekt, eller justera den.
                Hej
                Det har kommit in så många anmälningar och ändringar i sista minuten att jag inte kommer hinna skicka ut några kontrollistor till de som anmält.

                Istället koncentrerar jag mig på att mata in det nya i systemet.

                Fortsätt att maila in era anmälningar och ändringar! Alla poster som jag kan kopiera in från mail istället för att skriva in för hand vid incheckningen i morgon kommer att spara tid för oss alla.

                Vi ses i morgon!

                Allt tyder på att vi sätter rekord i antalet utrop i år!
                Malmö Akvarieförening
                no hope, no harm, just another false alarm

                Kommentar

                • Matte&Mia
                  • February 2008
                  • 141

                  Antar att det inte kmr ngn mer lista med föranmält gods heller då?
                  Ciklider is the shit! : )

                  Kommentar

                  • tummen
                    • March 2005
                    • 5199

                    Ursprungligen postat av Matte&Mia
                    Antar att det inte kmr ngn mer lista med föranmält gods heller då?
                    Kolla senare i natt eller i morgon, den som lever får se....

                    Hur blir det, får jag skjuts?
                    Thomas "tummen" Wallén

                    Min Zoon: http://zoonen.se/minzoon.asp?oid=381023

                    Kommentar

                    • starman_
                      • March 2004
                      • 791

                      jag har med lite gods men ska först kolla upp vad totalt jag får med mig,,,

                      Kommentar

                      • NIC
                        • January 2008
                        • 5121

                        Ursprungligen postat av tummen
                        Kolla senare i natt eller i morgon, den som lever får se....

                        Hur blir det, får jag skjuts?
                        Önskar jag kunde hjälpa dig...

                        http://www.youtube.com/user/findingusernamesux11

                        Kommentar

                        • Nina82
                          • January 2008
                          • 6610

                          Ursprungligen postat av tummen

                          Till er andra (bilburna) personer har jag en fråga:

                          Kan ni agera taxi och skjusta mig från tåget till lokalen, jag kommer med tåget 10.52 om jag bestämmer mig för att trots allt komma ner på det viset, sedan behöver jag förståss skjuts tillbaka till tåget efter auktionen också, hoppas någon kan förbarma sig över mig....? Måste bestämma mig inom den närmaste timmen för om jag skall komma eller inte.
                          Hoppas någon som känner till Malmö kan hjälpa dig... Nu när du kommit så långt i din planering är det trist om det skiter sig för den lilla sträckan
                          Jag vägrar köra i Malmö så kom igen nu Malmöbor... Offra er för tummen
                          12L 12L 24L 24L 24L 24L
                          38L 54L 54L 63L 450L

                          Kommentar

                          • Patrik Steen
                            • May 2006
                            • 8464

                            Ursprungligen postat av tummen
                            Kolla senare i natt eller i morgon, den som lever får se....

                            Hur blir det, får jag skjuts?
                            Jag kan säga så mycket att det löser sig säkert imorgon om det är plats i min bil så kör jag dig till Stationen den är rätt så liten men det går säkert beror på vad du ska ta med dig hem,annars så är det ett antal ifrån Syd som säkert ställer upp så att komma är det minsta du ska oroa dig för för till stationen kommer du alltid
                            Mvh.Patrik

                            Kommentar

                            • tummen
                              • March 2005
                              • 5199

                              Ursprungligen postat av Patrik Steen
                              Jag kan säga så mycket att det löser sig säkert imorgon om det är plats i min bil så kör jag dig till Stationen den är rätt så liten men det går säkert beror på vad du ska ta med dig hem,annars så är det ett antal ifrån Syd som säkert ställer upp så att komma är det minsta du ska oroa dig för för till stationen kommer du alltid
                              Och från stationen till auktionen? Man vill ju gärna veta säkert hur det blir innan man beställer biljetter och börjar tömma akvarierna på fisk, packar dem och åker iväg i gryningen! Men jag tackar dig ödmjukt om du vill bli min privatchaufför! Pm:a mig med telefonnummer så jag kan nå dig i morgon!
                              Thomas "tummen" Wallén

                              Min Zoon: http://zoonen.se/minzoon.asp?oid=381023

                              Kommentar

                              • Guest

                                Ursprungligen postat av tummen
                                Och från stationen till auktionen? Man vill ju gärna veta säkert hur det blir innan man beställer biljetter och börjar tömma akvarierna på fisk, packar dem och åker iväg i gryningen! Men jag tackar dig ödmjukt om du vill bli min privatchaufför! Pm:a mig med telefonnummer så jag kan nå dig i morgon!

                                du har ett PM Mr

                                Kommentar

                                Arbetssätt...