Bollmora Akvarieklubbs Höstauktion

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Per/Haninge
    • January 2007
    • 285

    #16
    Nästan omöjligt att inte köpa någonting, bra och spännande utbud.
    Räkor är på stark frammarsch och det skulle förvåna mig mycket om det inte dök upp några.
    Per/Haninge

    Kommentar

    • Blissan
      • March 2006
      • 151

      #17
      Någon som kommer sälja snäcklekare och princessor kanske?????
      Eller Julidochromis?

      Kommentar

      • Azur
        • March 2003
        • 12946

        #18
        Det är omöjligt att förutsäga vad som dyker upp. Förra gången var det knappt några tanganyika, gången innan var det massor. Vad som helst *kan* dyka upp, men förutom levandefödare, scalare och ancistrus är det nästan inte möjligt att garantera att nånting visst dyker upp...
        Den som är lättsinnig nog att lyssna på vad en varmluftsballong som jag säger gör det på egen risk och mot bättre vetande!

        Kommentar

        • Per/Haninge
          • January 2007
          • 285

          #19
          Kanske någon av våra "lokal"odlare kan svara på om dom tar med sig några ?
          Per/Haninge

          Kommentar

          • Larry Stockholm
            • November 2004
            • 176

            #20
            Om inte annat så går man dit för att träffa trevliga människor, fika och snacka fiskar, inredningar eller annat som har med akvariet att göra. Men det är svårt att låta bli, att ropa in något under auktionen. Man brukar alltid ha något med sig därifrån.
            Larry
            Lasse Omfors
            Förvaltare för bollmoraakvarieklubb.
            Stockholmsakvaristerna (Facebook)
            www.nordicdiscussociety.com

            Kommentar

            • jeeli
              • July 2007
              • 53

              #21
              Jag har planerat att komma ... men hur hittar jag dit från södertälje , komunalt???

              Mvh Jennie

              Kommentar

              • Azur
                • March 2003
                • 12946

                #22
                Jag försökte maila in en beställning på två poster, men mailet studsade.
                Det spelar väl ingen större roll, men det kanske är fler än jag som har svårt att maila in om poster.
                Den som är lättsinnig nog att lyssna på vad en varmluftsballong som jag säger gör det på egen risk och mot bättre vetande!

                Kommentar

                • Azur
                  • March 2003
                  • 12946

                  #23
                  Jeeli: Gå in här, så kan du planera resan. Lokalen ligger på Dalgränd 4.
                  Senast redigerad av Azur; 14 September 2007, 20:50.
                  Den som är lättsinnig nog att lyssna på vad en varmluftsballong som jag säger gör det på egen risk och mot bättre vetande!

                  Kommentar

                  • fairing
                    • October 2003
                    • 574

                    #24
                    dom här kommer nog att säljas på auktionen annars blir det på spånga auktionen.
                    Bifogade filer
                    www.akvarietorget.se

                    Kommentar

                    • micke eklund
                      • November 2002
                      • 680

                      #25
                      Ursprungligen postat av Azur
                      Jag försökte maila in en beställning på två poster, men mailet studsade.
                      Det spelar väl ingen större roll, men det kanske är fler än jag som har svårt att maila in om poster.
                      Hmm de låter skumt, adressen auktion@bollmoraakvarieklubb.org hänvisar till min (ansvarig för förbokningar) och Lillis (dataansvarig under auktionenen) ordinarie e-postadresser.

                      Jag har tagit emot och bekräftat ett antal förbokningar så vidarebefodringen verkar ju funka som den ska, men va fn spraymail har ju strulat förut..

                      Skulle någon här inte lyckas förboka via auktion@bollmoraakvarieklubb.org så går det bra att kontakta mig via zoopet. Jag kommer att bekräfta alla förbokningar jag får in, dvs inget svar från mig på din förbokning = jag har inte fått in den.

                      Kommentar

                      • Azur
                        • March 2003
                        • 12946

                        #26
                        Jag tror jag hittat felet. Jag kollade adressen, och det var auktion@ bollmoraakvarieklubb.org, dvs det hade smugit sig in ett mellanslag efter @ tecknet.

                        Jag kommer att sälja en ensam stackars småfiskätande Macrobrachium-räka, och ett gäng körsbärsräkor.
                        Den som är lättsinnig nog att lyssna på vad en varmluftsballong som jag säger gör det på egen risk och mot bättre vetande!

                        Kommentar

                        • fairing
                          • October 2003
                          • 574

                          #27
                          jag ska köpa om det finns whitepearl räkor som jag ska ha i ett eget akvarium
                          www.akvarietorget.se

                          Kommentar

                          • Per/Haninge
                            • January 2007
                            • 285

                            #28
                            Ursprungligen postat av micke eklund
                            Hmm de låter skumt, adressen auktion@bollmoraakvarieklubb.org hänvisar till min (ansvarig för förbokningar) och Lillis (dataansvarig under auktionenen) ordinarie e-postadresser.

                            Jag har tagit emot och bekräftat ett antal förbokningar så vidarebefodringen verkar ju funka som den ska, men va fn spraymail har ju strulat förut..

                            Skulle någon här inte lyckas förboka via auktion@bollmoraakvarieklubb.org så går det bra att kontakta mig via zoopet. Jag kommer att bekräfta alla förbokningar jag får in, dvs inget svar från mig på din förbokning = jag har inte fått in den.
                            Bra jobbat med bokningarna micke
                            Per/Haninge

                            Kommentar

                            • Mamma Mia
                              • December 2004
                              • 2504

                              #29
                              Ett litet önskemål som ni säkert hört förr: kan ni inte "sortera" utropen lite mer? Jag som är NOLL intresserad av ciklider och levandefödare skulle gärna slippa sitta timme ut o timme in och vänta på "mina" intressen... grupper som (förutom ovan nämnda) "barber" "tetror" "malar" "skaldjur" "killis" "växter" "tillbehör" osv??? mvh Mia
                              Always look at the bright side of life

                              Kommentar

                              • Per/Haninge
                                • January 2007
                                • 285

                                #30
                                Ursprungligen postat av Mamma Mia
                                Ett litet önskemål som ni säkert hört förr: kan ni inte "sortera" utropen lite mer? Jag som är NOLL intresserad av ciklider och levandefödare skulle gärna slippa sitta timme ut o timme in och vänta på "mina" intressen... grupper som (förutom ovan nämnda) "barber" "tetror" "malar" "skaldjur" "killis" "växter" "tillbehör" osv??? mvh Mia
                                Eftersom utropspriset börjar på 40:- f.r.o.m i år så kommer troligen väldigt mycket att hamna på fasta bordet.
                                Detta innebär att det är ett bestämmt pris på vad som säljs.
                                Då är det naturligtvis först till kvarn som gäller.
                                Samtidigt så försöker naturligtvis dom som plockar fram gods att blanda olika typer av fisk så gott det går.
                                Det har hänt någon gång att just det jag var intresserad av hamnade bland dom sista utropen men det är många intressen som skall tillgodoses
                                Hoppas att du har turen med dig denna gång.
                                Välkommen
                                Senast redigerad av Per/Haninge; 16 September 2007, 16:10.
                                Per/Haninge

                                Kommentar

                                Arbetssätt...