Zoopetklubb Syd

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Patrik Steen
    • May 2006
    • 8464

    Ursprungligen postat av drd
    Det är kanske så att man kan köpa lite växter direkt av dom på plats eller ???
    Lite billigare än i butiken ?
    Nån som vet ?
    Visst ja det skulle jag ta reda på om det såldes till Grossistpriser men efter som min dator inte skickar Mail till vissa andra så blidde det inte så,det går kanske att ringa eller eller nån annan kanske frågar om det säljs till lite lägre priser för det funkade inte att skicka Mail till dem ifrån min dator i alla fall
    Mvh.Patrik

    Kommentar

    • Nina82
      • January 2008
      • 6610

      Ursprungligen postat av Patrik Steen
      Visst ja det skulle jag ta reda på om det såldes till Grossistpriser men efter som min dator inte skickar Mail till vissa andra så blidde det inte så,det går kanske att ringa eller eller nån annan kanske frågar om det säljs till lite lägre priser för det funkade inte att skicka Mail till dem ifrån min dator i alla fall
      Jag kan ställa den frågan eftersom jag ändå ska meddela ungefär hur många som kommer och påminna dem så de finns på plats när vi väl tagit oss dit
      Tänkte maila imorgon eller torsdag så jag borde väl ha svar innan fredag iaf. Meddelar så fort jag vet mer.
      12L 12L 24L 24L 24L 24L
      38L 54L 54L 63L 450L

      Kommentar

      • NIC
        • January 2008
        • 5121

        Ursprungligen postat av Nina82
        Jag kan ställa den frågan eftersom jag ändå ska meddela ungefär hur många som kommer och påminna dem så de finns på plats när vi väl tagit oss dit
        Tänkte maila imorgon eller torsdag så jag borde väl ha svar innan fredag iaf. Meddelar så fort jag vet mer.
        Du e redig du Nina, den där Stene kan man ju inte lita på

        http://www.youtube.com/user/findingusernamesux11

        Kommentar

        • Nina82
          • January 2008
          • 6610

          Ursprungligen postat av NIC
          Du e redig du Nina, den där Stene kan man ju inte lita på
          Haha (män)
          Nejdå.. Jag är den typen som gillar att planera och ha koll
          12L 12L 24L 24L 24L 24L
          38L 54L 54L 63L 450L

          Kommentar

          • Patrik Steen
            • May 2006
            • 8464

            Ursprungligen postat av NIC
            Du e redig du Nina, den där Stene kan man ju inte lita på
            Jag vetkom på precis på att jag skulle ringa Zoopet-Daniel efter 20.00 upptaget det var skönt
            Mvh.Patrik

            Kommentar

            • NIC
              • January 2008
              • 5121

              Ursprungligen postat av Patrik Steen
              Jag vetkom på precis på att jag skulle ringa Zoopet-Daniel efter 20.00 upptaget det var skönt

              http://www.youtube.com/user/findingusernamesux11

              Kommentar

              • Patrik Steen
                • May 2006
                • 8464

                Jaha då börjar det närma sig,då hämtar jag upp Lilleulv i Lund sen vidare till Stångby för att dra upp Nickan sen vidare till Lödde för att släpa in Matte.Och rent tidsmässigt när måste jag vara i Lund jag tänkte precis efter 07.00 sen är jag i Stångby ca 07.30 sen i Lödde 08.00 sen vidare till Halmstad där vi ska vara 10.00 hur låter detta??
                Mvh.Patrik

                Kommentar

                • drd
                  • March 2004
                  • 5586

                  Shit dudes jag får nog stå över denna turen tyvärr
                  Min fot vill inte läka och jag vill inte gå på den heller för mycket.

                  Skulle fan låtit bli o tappa den där jäkla vinkelslipen rätt ner i vänsterdojjan ju
                  Har några snygga stygn i foten, och det däringa såret vill inte sluta vätska än heller fast det gått 2 dagar nu.
                  Blir nog till att lägga ner seglingsplanerna på eftermiddagen oxå tyvärr......
                  Bifogade filer
                  Senast redigerad av drd; 24 April 2009, 12:59.
                  ________________________________________________

                  Matte med fina och kort på Min Zoon och mitt Zoopet Galleri

                  Kommentar

                  • Patrik Steen
                    • May 2006
                    • 8464

                    Ursprungligen postat av drd
                    Shit dudes jag får nog stå över denna turen tyvärr
                    Min fot vill inte läka och jag vill inte gå på den heller för mycket.

                    Skulle fan låtit bli o tappa den där jäkla vinkelslipen rätt ner i vänsterdojjan ju
                    Har några snygga stygn i foten, och det däringa såret vill inte sluta vätska än heller fast det gått 2 dagar nu.
                    Blir nog till att lägga ner seglingsplanerna på eftermiddagen oxå tyvärr......
                    Det var ingen höjdare precis du får krya på dig
                    Mvh.Patrik

                    Kommentar

                    • Patrik Steen
                      • May 2006
                      • 8464

                      Zoopet Syd I Samarbete med NVSA tänker besöka
                      Nygaards i Halmstad sen vidare till Kaj.P för en liten titt i på hans Diskus-Odling m.m mycket sevärt!!
                      Datum:26 April
                      TID: kl.10.00-10.30(Nygaards)i Halmstad sen till Kaj.p tid ca13.00


                      Anmälda:
                      Patrik Steen
                      NIC
                      Nina & Eddy (nvsa)
                      Peter (nvsa)
                      Lilleulv
                      macke_fisk+1 (nvsa) endast Nygaards
                      Agge (nvsa)
                      Mats (nvsa)
                      Uffe (nvsa)
                      Göran&Anki(nvsa)
                      Guy Palm

                      Vi i Syd kommer att samåka till detta evenemang så passa på att Anmäla er.
                      14 st anmälda än så länge.
                      Mvh.Patrik

                      Kommentar

                      • NIC
                        • January 2008
                        • 5121

                        Ursprungligen postat av Patrik Steen
                        Jaha då börjar det närma sig,då hämtar jag upp Lilleulv i Lund sen vidare till Stångby för att dra upp Nickan sen vidare till Lödde för att släpa in Matte.Och rent tidsmässigt när måste jag vara i Lund jag tänkte precis efter 07.00 sen är jag i Stångby ca 07.30 sen i Lödde 08.00 sen vidare till Halmstad där vi ska vara 10.00 hur låter detta??
                        Det låter som att man får börja öla tidigt på Lördagen för att vara i nåtsånär skaplig form 0730...

                        http://www.youtube.com/user/findingusernamesux11

                        Kommentar

                        • Nina82
                          • January 2008
                          • 6610

                          Priset på växterna på Nygaards kommer ligga någonstans mellan grossistpris och priset i butik. Och inte att förglömma så kommer det finnas massor att välja på och många av dem har ni kanske aldrig sett i butik tidigare. Så ta med pengar!

                          Dock kom jag att tänka på nu om de tar kort eller endast kontanter
                          Någon som varit där nyligen som vet??
                          Annars kommer iaf vi gardera oss och ta ut pengar förmodligen... En sak att tänka över iaf
                          12L 12L 24L 24L 24L 24L
                          38L 54L 54L 63L 450L

                          Kommentar

                          • Matnil
                            • October 2003
                            • 464

                            äh, det är ju typiskt att man ska jobba! Det låter ju som en kanontripp!

                            Kommentar

                            • drd
                              • March 2004
                              • 5586

                              Ursprungligen postat av NIC
                              Det låter som att man får börja öla tidigt på Lördagen för att vara i nåtsånär skaplig form 0730...
                              Det är väl bara att fortsätta öla när Stene kommer och hämtar lr ?

                              E rätt skoj med akvarietur och pilsner om man inte kör
                              ________________________________________________

                              Matte med fina och kort på Min Zoon och mitt Zoopet Galleri

                              Kommentar

                              • miluhe
                                • June 2006
                                • 2090

                                Ha det så skoj i morgon!
                                Själv ska jag jobba, många som vill vara fina i håret i det vackra vårvädret

                                Kommentar

                                Arbetssätt...