Zoopetklubb Syd

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Emotional
    • January 2004
    • 475

    Åled låter inte alls dumt!
    Är även jag nyfiken på vad Eva har hittat på för något.....!
    http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=139251

    Kommentar

    • Patrik Steen
      • May 2006
      • 8464

      Åled kommer lite senare kanske nån gång i Maj Månad eller Juni innan dess ska vi köra nån träff på hemmaplan först som ni får reda på så småningom.
      Mvh.Patrik

      Kommentar

      • Mona
        • October 2002
        • 840

        Har du inside-information eller?
        Min hemsida ~*~ Min YouTube kanal ~*~Applesnail

        Kommentar

        • Patrik Steen
          • May 2006
          • 8464

          Ursprungligen postat av Mona
          Har du inside-information eller?
          Det blir nära dig denna gång i så fall om det blir det jag hade tänkt
          Mvh.Patrik

          Kommentar

          • daniel_i_malmö
            • April 2002
            • 1103

            Ursprungligen postat av daniel_i_malmö
            Ska bli kul att träffa alla och få sätta ansikten på några Zoopetnamn! Kom gärna fram och snacka i morgon, ni lär hitta mig bakom en dator kämpandes med anmälningslistorna...
            Till er som faktiskt kom fram och försökte säga några ord vill jag bara be om ursäkt för om jag verkade lite hmm, tvär. Jag var minst sagt stressad med de försenade listorna och den strulande tekniken... Sorry!

            Vill också tacka alla som kom till auktionen! Riktigt kul att vi blev så många! Nästa år ska organisationen vara slipad så att det flyter på bättre även om det kommer ännu fler besökare då.

            Och gillar ni auktionen och vill att det är ett arrangemang som ska återkomma så är ni varmt välkomna som medlemmar i MAF och vara med och arrangera det nästa år. Och naturligtvis vara med på alla våra andra arrangemang också.

            Nästa möte är nu på torsdag och då kommer Jesper Flygare och håller ett foto-föredrag från sin resa till Zimbabwes djungler där han fångade fisk och tittade på andra djur. Jesper var tidigare chef för Malmö Museums Akvarium, är MAF flitigaste fiskodlare (han hade 64 poster med på auktionen!) och alla som hört hans tidigare föredrag vet att de är både intressanta och underhållande.

            Naturligtvis går det bra att komma ner på våra möte även om man ännu inte är MAF-medlem. Välkomna!
            Malmö Akvarieförening
            no hope, no harm, just another false alarm

            Kommentar

            • EvaPeva
              • May 2007
              • 765

              God fm alla!

              Nu ska jag säga B...

              I mitten av april besöker vi en corydorasodling i Malmö. Finns det intresse för det? Vi får även köpa corysar på plats, lista med dom arter som finns & e stora nog att säljas kommer om några dar tillsmmans med exakt datum.

              Mvh Eva

              Mvh Eva

              Kommentar

              • Guest

                Ursprungligen postat av EvaPeva
                God fm alla!

                Nu ska jag säga B...

                I mitten av april besöker vi en corydorasodling i Malmö. Finns det intresse för det? Vi får även köpa corysar på plats, lista med dom arter som finns & e stora nog att säljas kommer om några dar tillsmmans med exakt datum.

                Mvh Eva

                Mvh Eva

                Det hade varigt trevligt

                När

                Kommentar

                • starman_
                  • March 2004
                  • 791

                  Det låter intressant. Hoppas jag inte jobbar den dagen......

                  Kommentar

                  • Patrik Steen
                    • May 2006
                    • 8464

                    Mycket trevligt Evasom sagt det kommer mer info om det senare i veckan kanske blir en sak till den dagen det får vi se.
                    Senast redigerad av Patrik Steen; 12 March 2008, 11:30.
                    Mvh.Patrik

                    Kommentar

                    • ansjo
                      • November 2005
                      • 29967

                      OCh blir det inte alltför mycket folk och jag är ledig kan ni komma hem till mig och spana in mina kar samt ta en kopp kaffe?
                      /Anders

                      Medlem i NCS - givetvis!

                      Kommentar

                      • starman_
                        • March 2004
                        • 791

                        Men ansjo då får du kavla upp armarna och baka ett gäng bullar med........

                        Kommentar

                        • Guy Palm
                          • March 2002
                          • 5720

                          Ursprungligen postat av EvaPeva
                          God fm alla!

                          Nu ska jag säga B...

                          I mitten av april besöker vi en corydorasodling i Malmö. Finns det intresse för det? Vi får även köpa corysar på plats, lista med dom arter som finns & e stora nog att säljas kommer om några dar tillsmmans med exakt datum.

                          Mvh Eva

                          Mvh Eva
                          Beror lite på när det blir, är mycket på gång i April. Kan tala om att ni som åker med till Corydorasodlingen inte kommer att bli besvikna. Vi var ju där en stund under auktionen. Mycket fina Corydoras och Scleromystax. Kul att se en så välskött odling.
                          Guy
                          ,Poecilia,SKS,GOC,

                          Kommentar

                          • Patrik Steen
                            • May 2006
                            • 8464

                            [quote=ansjo;1109463]OCh blir det inte alltför mycket folk och jag är ledig kan ni komma hem till mig och spana in mina kar samt ta en kopp kaffe?[/quote...Givetvis så kommer vi Anders när vi ändå ska besöka Åled och Kaj.p vi tackar så mycket för inbjudan och ser framimot det
                            Senast redigerad av Patrik Steen; 12 March 2008, 18:04.
                            Mvh.Patrik

                            Kommentar

                            • Patrik Steen
                              • May 2006
                              • 8464

                              Bara att komma med lite förslag vad som ska bearbetas av inom Akvarievärlden.
                              Mvh.Patrik

                              Kommentar

                              • daniel_i_malmö
                                • April 2002
                                • 1103

                                Hehe nu ska ni besöka Kaj p och Corydorasodlingen, båda MAF-medlemmar. Och i helgen var ni på auktion. Är det inte lika bra ni blir MAF-medlemma hela bunten

                                (Ta nu inte det här på fel sätt, jag kunde bara inte låta bli... )
                                Malmö Akvarieförening
                                no hope, no harm, just another false alarm

                                Kommentar

                                Arbetssätt...