Zoopetklubb Syd
Kollaps
X
-
Vi är alla Nikon´s fans förutom drd,NE,Mobil NIC och nu du
så hälften hälften kanske
Mvh.Patrik -
Mobil is the shit, hehe.

Tackar alla inblandade i denna intressanta sydträff, kul att träffa er alla!!
Kom hem och ville såklart slänga i roten direkt...
(53 hög 27 bred)
Flöt som en kork det j**la aset, oväntat...
Efter en del svordomar och ett antal ras så kom jag på en riktig bonnalösning; om jag lägger en sten ovanpå roten som är förankrad i en prussikreptamp, (arboristlina, typ) som jag förankrar i regeln som för närvarande håller upp rampen, så kommer den, om den faller, inte krossa bottenglaset. ( isåfall ett fall på 60 cm...
) Sagt och gjort, roten står där den ska om än tillfälligt.
Lite bilder kommer snart..Kommentar
-
Den flöt allsåMobil is the shit, hehe.

Tackar alla inblandade i denna intressanta sydträff, kul att träffa er alla!!
Kom hem och ville såklart slänga i roten direkt...
(53 hög 27 bred)
Flöt som en kork det j**la aset, oväntat...
Efter en del svordomar och ett antal ras så kom jag på en riktig bonnalösning; om jag lägger en sten ovanpå roten som är förankrad i en prussikreptamp, (arboristlina, typ) som jag förankrar i regeln som för närvarande håller upp rampen, så kommer den, om den faller, inte krossa bottenglaset. ( isåfall ett fall på 60 cm...
) Sagt och gjort, roten står där den ska om än tillfälligt.
Lite bilder kommer snart..
himmla otur

du har lite att ta av om man säger så
Mvh.PatrikKommentar
-
-
Kommentar
-
Det var en bra lösning enligt bilden en stor sten på, fall i fall om den ramlar och kanske krossar glaset så ni blir utkastade ur huset får betala ett par kronor i skadestånd,blir stämd får sitta på kåken,gubben drar ut er på rälsen när tåget kommer ett par yxor i ryggen.....så knöt du en lina om stenen i hopp att det ska dämpa fallet bra tänkt NIC2,2 kilo, 120 spänn, svårt att klaga...
[ATTACH]15937[/ATTACH]
kardinalerna, ser lite fjuttigt ut med 20, skulle tagit 40...
[ATTACH]15938[/ATTACH][ATTACH]15939[/ATTACH][ATTACH]15940[/ATTACH][ATTACH]15941[/ATTACH][ATTACH]15942[/ATTACH]
Bonnalösningen.
[ATTACH]15943[/ATTACH]
[ATTACH]15944
Varför har man inte sand på bottnen... :confused:[/ATTACH][ATTACH]15945[/ATTACH][ATTACH]15946[/ATTACH][ATTACH]15947[/ATTACH]
Senast redigerad av Patrik Steen; 14 December 2008, 08:11.Mvh.PatrikKommentar
-
CANON heter det ju !
Du stavar ju fel hela tiden Starman
-

Kommentar